Gå til innhold

PJS eller Woolrich?

ZMBT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville valgt woolrich av de to iallefall.

Og Lami er mann ZMBT. :p

Iallefall ifølge profilen hans.

Begrunnelse? :)

Uansett, er det Woolrich som blir mest brukt av gutta i storbyene om dagen? Eller PJS(som jeg synes ser litt homsete ut for gutter, vet ikke hvorfor)

Lenke til kommentar

Jeg valgte Woolrich over PJS, siden alle jeg så hadde PJS eller CG, mens jeg sjelden så noen med Woolrich. Svært fornøyd med min i alle fall, selv om prisen var litt vel stiv. Dessverre har jeg nesten ikke hatt anledning til å bruke den, fordi den er så varm, og det sjelden er kaldt nok til å bruke den. :p

Lenke til kommentar

Jeg valgte Woolrich over PJS, siden alle jeg så hadde PJS eller CG, mens jeg sjelden så noen med Woolrich. Svært fornøyd med min i alle fall, selv om prisen var litt vel stiv. Dessverre har jeg nesten ikke hatt anledning til å bruke den, fordi den er så varm, og det sjelden er kaldt nok til å bruke den. :p

Hvor bor du? Og alle herrene bruker PJS sier du?

Lenke til kommentar

Hvor bor du? Og alle herrene bruker PJS sier du?

På et relativt lite sted i Orkdal kommune, en betydningsløs kommune i Sør-Trøndelag. :p

Lenke til kommentar

Jeg synes woolrich er mer klassisk pen enn PJ. Ikke noe stor fan av PJ, synes ikke ytterstoffet er noe pent.

Ok. ;)

Men tenker som sagt å kjøpe Woolrich, fra utlandet, mye billigere fra en amerikansk side. Jeg bruker vanligvis L-XL, men høyeste str de har er M/L. Er M/L i amerikansk str L/XL i europeisk, eller er det det samme?

Lenke til kommentar

Woolrich. Varmere + en klassiker. Velg navy though. 

Tenker svart/hvitt, ser fin ut den?

Forresten så kom jeg over denne Woolrich jakka på ebay, men finner overhodet ikke hva modellen heter? http://www.ebay.com/itm/GIUBBOTTO-PARKA-UOMO-WOOLRICH-art-PTCPS001-BLU-SCURO-ARTIC-JACKET-NUOVO-/281861768702?var=&hash=item41a04545fe:m:mWlZPUJYcBY-QGF3jwojMyg

Vet noen/du?

Den jakken du linker til er pretty much den jeg ville gått for selv om jeg skulle kjøpt woolrich. Rimelig sikker på at dette er den vanligste modellen, altså Woolrich Arctic Parka i navy. 

Lenke til kommentar

Woolrich. Varmere + en klassiker. Velg navy though. 

Tenker svart/hvitt, ser fin ut den?

Forresten så kom jeg over denne Woolrich jakka på ebay, men finner overhodet ikke hva modellen heter? http://www.ebay.com/itm/GIUBBOTTO-PARKA-UOMO-WOOLRICH-art-PTCPS001-BLU-SCURO-ARTIC-JACKET-NUOVO-/281861768702?var=&hash=item41a04545fe:m:mWlZPUJYcBY-QGF3jwojMyg

Vet noen/du?

Den jakken du linker til er pretty much den jeg ville gått for selv om jeg skulle kjøpt woolrich. Rimelig sikker på at dette er den vanligste modellen, altså Woolrich Arctic Parka i navy. 

Nei, det er ikke det vet. ;) Når jeg søker opp Artic Parka, så kommer denne modellen opp; http://www.stromberg.ch/common/images/product_thumbnail/84092

Kunne du søkt opp jakken på google? Kan jo hende at du finner den opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...