heipådu Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 hei. jeg har nett kjøpt meg ny tv ( UE55JU6875XXE). den har jeg tenkt å bruke til min plsaystation 4. den har hdmi versjon 2.0. når jeg prøvde å koble sammen ps4 ttil tv kom det ikke opp noe som helst. krifor det? forhåpentlivis er det bare jeg som har gjort noe feil. eller kan det hende at psi hdmi ikke er versjon 2.0 og derfor ikke vil fungere ilag. trenger svar fort! Lenke til kommentar
heipådu Skrevet 19. november 2015 Forfatter Del Skrevet 19. november 2015 As far as tech advancements go, HDMI 2.0 is a pretty friendly one. It’s as much a standard of software as hardware, and cables designed for HDMI 1.4 systems will work just fine with new HDMI 2.0 devices. fant dette, så hva er problemet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Sjekk hvilken inngang du kobler den i, og sjekk at du har på riktig kanal. Prøv med en annen HDMI-kabel for å eliminere hvor problemet kan ligge (ta en kabel fra en annen dings du helt sikkert har som bruker HDMI.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå