JVM91 Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Hei! Jeg er på jakt etter noen gode øreplugger som jeg kan bruke til gaming. Har slitt med pluggene som følger med mobil telefoner at dem enten er vonde å ha i ørene, eller er så små at dem faller ut. Så jeg tenkte litt på disse som har en slags stang som går rundt over øret for å holde den på plass. Ang. lyd så liker jeg litt bass, men ikke for mye. Vil ha klare, fine mid og høye toner. Spiller mest RPG, MMO og MOBA spill. Prisklasse opp til 600,- Noen forslag/erfaringer å dele? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Jeg bruker Razer Hammerhead Pro In-Ear ørepropper, selv om jeg egentling misliker Razer. Men er veldig fornøyd med disse proppene, veldig behagelig å ha på seg og meget god lyd. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 (endret) Har også Razer Hammerhead Pro, må si meg veldig fornøyd med disse. Såvidt jeg vet er ikke utvalget så brett når det gjelder propper til gaming. Sjekk diverse nettsider under black friday, så kanskje du kan gjøre et kupp Endret 24. november 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Grunnen til at det ikke er så bredt utvalg på "egne" propper til spill er at det er en litt tøysete kategori. Gode ørepropper er gode til spillbruk, du trenger ikke et separat produkt til det. Det eneste måtte være at plugger stort sett er laget til bruk på farten, og derfor har kort ledning. Lenke til kommentar
kstaveli Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Hei, Jeg bruker Goji in-ear hodetelefoner(røde) disse får du kjøpt på elkjøp for 100kr. Veldig fine og har veldig fin bass ikke for mye men akkurat passe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå