Veritæs Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Clas Ohlsen, El-kjop?? Space world?? noen andre vanlig butikk (ikke web butikk) i Oslo? Eller Carl berner for nærhetens skyld Endret 16. november 2003 av Squy Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Ja. Ellers vil ikke CPUen få strøm. Litt vanskelig å starte pcen uten Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Den fire pins ATX/12volts pluggen må være påkoblet til P4 ststemet. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Du kan kjøpe en overgang fra den lille firkantede 12V-pluggen til en std 4 pins molex. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 ehh og hvor får jeg tak i en sånn kabel?? Selger de det hos Clas Ohlsen? Jeg kjøpte et demo HK ingen kabel og Et bulk CPU, men det kom bare med vifte og kjøling. Aner ikke hvor jeg skal få tak i en sånn greie. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hva er dette og den 4 pins pluggen dere snakker om? Jeg kjørte uten denne pluggen i svært lang tid og det funka som bare det. Dessuten så er den pluggen på psu, som skal døttes inn i hovedkortet! Lenke til kommentar
durabit Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hva er dette og den 4 pins pluggen dere snakker om?Jeg kjørte uten denne pluggen i svært lang tid og det funka som bare det. Dessuten så er den pluggen på psu, som skal døttes inn i hovedkortet! Nei, det er den ikke, ikke på gamle PSU'er. Det er heller ikke anbefalt å bruke en slik adapterplugg uten å forsikre seg om at PSU'en kan levere nok Ampere tilsvarende det effekthungrige CPU'er krever. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hva er dette og den 4 pins pluggen dere snakker om?Jeg kjørte uten denne pluggen i svært lang tid og det funka som bare det. Dessuten så er den pluggen på psu, som skal døttes inn i hovedkortet! Nei, det er den ikke, ikke på gamle PSU'er. Det er heller ikke anbefalt å bruke en slik adapterplugg uten å forsikre seg om at PSU'en kan levere nok Ampere tilsvarende det effekthungrige CPU'er krever. Jeg har hatt den pluggen siden min P133! Når jeg fikk meg det jeg har nå ble jeg så inderlig glad for at jeg kunne bruke den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå