Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg og dama, usikker / sjenert?


Anbefalte innlegg

Hei og hå alle sammen!

 

Jeg er en gutt på 20 år, og er i mitt andre litt seriøse forhold. Jenta jeg er sammen med er 18 år, utrolig flott og er skikkelig snill og omtenksom, en person det er umulig å ikke være gla i :)

 

Vi har vært sammen i 3-4 mnd allerede, og vi finner alltid på noe sammen. Jeg studerer litt borte fra hjemplassen min, så vi sees mest i helgene når jeg er hjemme. Hun er travel med jobb og 3. året på videregående.

 

Vi har hatt et fint forhold så langt, der vi sover hos hverandre, vi kan kysse mye, og jeg kan til og med kose med henne nedentil, hvor atpåtil hun gir positive signaler om at det er godt, og sier at det er ok når jeg spør. Greia er at jeg selv er utrolig gla i kos, elsker når henne pjusker meg på armen mens vi ser på film, eller når hun vil kysse. Noen ganger kan det virke ganske intenst under kyssinga, og det ender ofte opp med at jeg koser med henne.

Men det er det, og hun tør / ender aldri med å pjuske meg lengre ned enn buksekanten. 

 

Hvordan kan man få fram sitt eget ønske, og evt, er det for tidlig, eller burde jeg la det skje av seg selv? Føler det er mye jeg som tar styringa / iniativet, og over lengre tid kan det bli slitsomt (av erfaringer fra forrige forhold). Det kan til tider føles ut som at hun er såpass usikker selv på hva jeg vil (at jeg er dårlig å gi signaler) at hun våger ikke / tør ikke. Er hennes første forhold om det har noe å si.

 

Uansett, jeg vet ikke om det fins noe svar direkte til problemet, men inspill og ideer er hjertelig velkomne, gjerne del erfaringer og slikt. 

Jeg beklager også om posten ikke hører hjemme på et slikt forum



Anonymous poster hash: ba4ca...93e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Etter mine erfaringer skulle dere ha pult som to kaniner i to måneder allerede! Men folk er jo forskjellige, det beste er vel å snakke om det :)

 

Anonymous poster hash: 11ccb...902

 

Ja, er litt det jeg hadde sett for meg. Kosen er viktig i et forhold, og vi har det passe bra, det er bare enda bedre om det hadde vært gjensidig-

gjensidigheten i mitt forrige forhold gjorde slik at det ikke funka, vil ikke samme greia skal skje igjen.

 

Får fatte opp litt mot, selv om det kan virke litt flaut idet jeg sier det / spør om det - siden jeg har så stor respekt for henne. (nesten litt for mye til tider haha  :rofl:)

 

Noen ideer hvordan gå fram? Fikk noen kule forslag ovenfor også ^^

 

Anonymous poster hash: ba4ca...93e

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...