Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg og dama, usikker / sjenert?


Anbefalte innlegg

Hei og hå alle sammen!

 

Jeg er en gutt på 20 år, og er i mitt andre litt seriøse forhold. Jenta jeg er sammen med er 18 år, utrolig flott og er skikkelig snill og omtenksom, en person det er umulig å ikke være gla i :)

 

Vi har vært sammen i 3-4 mnd allerede, og vi finner alltid på noe sammen. Jeg studerer litt borte fra hjemplassen min, så vi sees mest i helgene når jeg er hjemme. Hun er travel med jobb og 3. året på videregående.

 

Vi har hatt et fint forhold så langt, der vi sover hos hverandre, vi kan kysse mye, og jeg kan til og med kose med henne nedentil, hvor atpåtil hun gir positive signaler om at det er godt, og sier at det er ok når jeg spør. Greia er at jeg selv er utrolig gla i kos, elsker når henne pjusker meg på armen mens vi ser på film, eller når hun vil kysse. Noen ganger kan det virke ganske intenst under kyssinga, og det ender ofte opp med at jeg koser med henne.

Men det er det, og hun tør / ender aldri med å pjuske meg lengre ned enn buksekanten. 

 

Hvordan kan man få fram sitt eget ønske, og evt, er det for tidlig, eller burde jeg la det skje av seg selv? Føler det er mye jeg som tar styringa / iniativet, og over lengre tid kan det bli slitsomt (av erfaringer fra forrige forhold). Det kan til tider føles ut som at hun er såpass usikker selv på hva jeg vil (at jeg er dårlig å gi signaler) at hun våger ikke / tør ikke. Er hennes første forhold om det har noe å si.

 

Uansett, jeg vet ikke om det fins noe svar direkte til problemet, men inspill og ideer er hjertelig velkomne, gjerne del erfaringer og slikt. 

Jeg beklager også om posten ikke hører hjemme på et slikt forum



Anonymous poster hash: ba4ca...93e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Etter mine erfaringer skulle dere ha pult som to kaniner i to måneder allerede! Men folk er jo forskjellige, det beste er vel å snakke om det :)