JoBøLa Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Hei! Jeg er på utkikk etter en god stasjonær som kan kjøre de nyeste spillene (Fallout 4, BF4, FarCry4, Battlefront, osv.) uten problemer og på høy grafikk-innstilling. Jeg hadde satt stor pris på litt veiledning så kanskje jeg får litt snøring Jeg tenker at jeg maksimalt bruker 10k på PC, skjerm og tastatur. Har ikke behov for hverken operativsystem (Kan vel bruke om en plate jeg har selvom jeg har brukt den før?), anlegg eller mus. Jeg har lurket litt på nett og en foreløpig kandidat er: http://www.multicom.no/multicom-tycho-i516s-fatal1ty-killer/cat-p/c/p10632015 Har ellers sett på multicom som der du får mest for pengene. Stemmer dette? Noen som har erfaring fra deres utvalg/kundeservice n stuff? På forhånd takk Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Skal du først gå for gaming pc:Multicom Tycho i522S Gaming PCIntel Core i5-6600K, 8GB, 1TB Harddisk, GeForce GTX 960 2GB, 600W, Uten operativsystem Legg til samsung 850 evo, hadde vurdert R9 380x eller GTX 970. Det er minste du må ha for å spille spill i dag på høy grafikk. Man kunne si GTX 980 eller AMD Radeon R9 Fury X men disse er så stiv priset at det ikke er verdt prisen. Multicom gir mest for pengene, ja men kundeservicen er det blandet erfaring, ofte verre for laptop. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 (endret) Skal du spille de nyeste spillene (tenker særlig på Fallout 4, FarCry 4 osv) så vil ikke PCen du lister til fra multicom være sterk nok til å kjøre disse på høy grafikk. For å kjøre tilsvarende nye spill så må du nok ha et GTX 970 kort minimum (tenker da på 1080p skjermoppløsning). Kan fortelle deg med en gang at du ikke får en gaming PC under 10K som kan takle de nyeste spillene med høy grafikk med mindre du tar en titt på bruktmarkedet. Ellers så er Black Friday rett rundt hjørnet så kanskje du kan være litt heldig da og få ting litt billigere, men du må nok revurdere budsjettet ditt om du ønsker å spille på høy grafikk. Alternativet blir da å spille på medium innstillinger om du ikke kan slenge på noen lapper ekstra Endret 21. november 2015 av 93MiChr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå