gorsol Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Her finner du noen tips og triks som gjør livet i ødemarken litt lettere.GUIDE: Fallout 4 Lenke til kommentar
JonasPB Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 (endret) Bare en liten detalj for de som bruker PC med keyboard'' gi en alliert denne jobben ved å trykke på RB/R1 når du er inne i byggemodus'' I byggemodus går du opp til en person slik at vedkommende blir markert med grønt rundt. Trykk på ''E'' fulgt av å trykke ''E'' på en kiosk, en matvare, en vaktpost osv så vil personen tildeles den oppgaven. Trykker du på ''Q'' først istedet vil du få opp en meny med de ulike settlementene (norsk ord?) som vedkommende blir en kurér mellom. Endret 19. november 2015 av JonasPB 5 Lenke til kommentar
elitelink Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Angående vrakgods: Hørte det at du mister deler hvis du ikke bryter det ned manuelt. Si du har en item med Screws og metall. Når du så crafter en item som krever metall, vil du bruke metallet fra den item'en, men skruene forsvinner i prosessen. Lenke til kommentar
gorsol Skrevet 19. november 2015 Forfatter Del Skrevet 19. november 2015 Angående vrakgods: Hørte det at du mister deler hvis du ikke bryter det ned manuelt. Si du har en item med Screws og metall. Når du så crafter en item som krever metall, vil du bruke metallet fra den item'en, men skruene forsvinner i prosessen. Det ser sånn ut i spillet, men det stemmer ikke. Alt dukker opp i Workshop etter litt tid. Lenke til kommentar
Rogshit Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 gode tips, takk takk. dette med at de surt ervervede powerarmorene mine har forsvunnet har vært litt irriterende Lenke til kommentar
Rogshit Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Bare en liten detalj for de som bruker PC med keyboard '' gi en alliert denne jobben ved å trykke på RB/R1 når du er inne i byggemodus'' I byggemodus går du opp til en person slik at vedkommende blir markert med grønt rundt. Trykk på ''E'' fulgt av å trykke ''E'' på en kiosk, en matvare, en vaktpost osv så vil personen tildeles den oppgaven. Trykker du på ''Q'' først istedet vil du få opp en meny med de ulike settlementene (norsk ord?) som vedkommende blir en kurér mellom. settlement=koloni, samfunn e.l takker 2 Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Det samme gjelder alarmklokker, som merkelig nok inneholder verdifullt radioaktivt materiale. Ikke så rart vel? Selvlysende visere = radioaktivt materiale 5 Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Det at Dogmeat ikke påvirkes av Lone Wanderer er visst en bug, så det kan fikses når som helst. Verdt å nevne? Loading tipset for det perket nevner Dogmeat som companion. Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Ved å trykke på tegnet til venstre i en slik klamme nullstiller du forsøkene dine, samt at du også i noen tilfeller fjerner feil passord fra lista. ---------------------- Det er vel gjerne motsatt. -AtW Lenke til kommentar
fugl3000 Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Ren kopi fra fallout tråden fra Reddit. Vær så snill å ikke bli som vg/dagbladet, jeg betaler for medlemskap for å få originalt innhold! 3 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Bare en liten detalj for de som bruker PC med keyboard '' gi en alliert denne jobben ved å trykke på RB/R1 når du er inne i byggemodus'' I byggemodus går du opp til en person slik at vedkommende blir markert med grønt rundt. Trykk på ''E'' fulgt av å trykke ''E'' på en kiosk, en matvare, en vaktpost osv så vil personen tildeles den oppgaven. Trykker du på ''Q'' først istedet vil du få opp en meny med de ulike settlementene (norsk ord?) som vedkommende blir en kurér mellom. settlement=koloni, samfunn e.l takker Bosetting? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Ren kopi fra fallout tråden fra Reddit. Vær så snill å ikke bli som vg/dagbladet, jeg betaler for medlemskap for å få originalt innhold! Fint at vi som ikke tråler reddit også kan få med oss dette da. 7 Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Ren kopi fra fallout tråden fra Reddit. Vær så snill å ikke bli som vg/dagbladet, jeg betaler for medlemskap for å få originalt innhold! Fint at vi som ikke tråler reddit også kan få med oss dette da. Jo, det er fint at ting blir gjengitt her. Men det som ikke er fint er at dette er et direkte plagiat uten at kilden er oppført. 3 Lenke til kommentar
Soles Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Berre bruk CHU Trainer, så har du et bedre spill. Runda du spillet på et halvt døgn easy. Lenke til kommentar
Romain Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Pass på hva dere legger igjen i workbenchen. Settlers forsyner seg der. Jeg kom hjem og fant ut at en av mine settlers hadde stjålet alle mine Mini Nukes og en Fat Man. Fikk heldigvis de fleste tilbake ved å trade med settleren, men noen av dem var brukt når basen ble angrepet. Jeg trodde de skulle være tryggere der enn i backpacken min, men der tok jeg grundig feil, Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Ren kopi fra fallout tråden fra Reddit. Vær så snill å ikke bli som vg/dagbladet, jeg betaler for medlemskap for å få originalt innhold! Hvilken Fallout-tråd på Reddit sikter du til? Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Ren kopi fra fallout tråden fra Reddit. Vær så snill å ikke bli som vg/dagbladet, jeg betaler for medlemskap for å få originalt innhold! Hvilken Fallout-tråd på Reddit sikter du til? Vil tro han snakker om denne: https://www.reddit.com/r/fo4/comments/3shl9i/fallout_4_tips_everyone_should_know/ Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 I så fall er kritikken skivebom :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå