Kurt Lekanger Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Vi har testet Magic Keyboard.TEST: Apple Magic Keyboard (2015) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Vet dere om det finnes noe ekstrautstyr for å koble dette sammen med trackpaden? Har lenge brukt Apple tastatur og trackpad til stue-PC-en, men de synger på siste verset nå. For en ekstrem pris forresten... Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Hva gjør at dette tastaturet fortjener 7/10? Det koster skjorta og er omtrent så lite magisk som et tastatur kan bli... 4 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 (endret) Hva gjør at dette tastaturet fortjener 7/10? Det koster skjorta og er omtrent så lite magisk som et tastatur kan bli... Pent design(lett, tynt, lav profil), godt å skrive på, lang batteritid? Hva er det egentlig du mener skal være kriteriene for et tastatur som gjør dette så mye dårligere enn 7 av 10? Jeg ville bare lagt på ett til minuspoeng og det er at det mangler bakbelysning i tastene. Endret 19. november 2015 av Nimrad 1 Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Vet dere om det finnes noe ekstrautstyr for å koble dette sammen med trackpaden? Har lenge brukt Apple tastatur og trackpad til stue-PC-en, men de synger på siste verset nå. For en ekstrem pris forresten... Tror ikke det er kommet enda dessverre. Jeg gikk over til et Logitech tastatur med kombinert pekeplate og tastatur. Fungerer 'nesten' like bra (ingen matcher pekeplaten til Apple dessverre) Lenke til kommentar
skjetnis Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Hvis piltaster skulle vært lagt for seg selv, så hadde jo dette blitt et helt annet tastatur designmessing. Tåpelig å trekke minus for det og ikke bakgrunnsbelysning. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Hva gjør at dette tastaturet fortjener 7/10? Det koster skjorta og er omtrent så lite magisk som et tastatur kan bli... Pent design(lett, tynt, lav profil), godt å skrive på, lang batteritid? Hva er det egentlig du mener skal være kriteriene for et tastatur som gjør dette så mye dårligere enn 7 av 10? Jeg ville bare lagt på ett til minuspoeng og det er at det mangler bakbelysning i tastene. Glem det, sjekket de andre tastaturtestene til HW og med unntak av Cherry MX-Board 3.0 som har fått 6/10 er resterende 8/10 eller bedre, så strengt tatt har tastaturet fått ganske dårlig karakter Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Hvis piltaster skulle vært lagt for seg selv, så hadde jo dette blitt et helt annet tastatur designmessing. Tåpelig å trekke minus for det og ikke bakgrunnsbelysning.Det er helt berettiget å trekke for det når de mener det gjør det vanskelig å føle seg fram til piltastene. Jeg er dog enig i at et trekk for bakgrunnbelysning burde vært lagt til. Lenke til kommentar
samobil Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 1100kr for et tastatur uten noe så enkelt som bakbelysning i 2015, artig Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Det eneste magiske her er prisen, og det at eplefolk mister all kritisk sans når de ser ord som magisk og smart. Lenke til kommentar
Mulder Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Hvis piltaster skulle vært lagt for seg selv, så hadde jo dette blitt et helt annet tastatur designmessing. Tåpelig å trekke minus for det og ikke bakgrunnsbelysning. Nja, de kunne gjort høyre shift-knapp mindre. Bedre kompromiss der i mine øyne, og endrer ikke designet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå