Gå til innhold

[Løst] Lønner det seg å bytte inn fallout 4 i et nytt spill på gamestop?

Anbefalte innlegg

halla ! :)

Saken er den at jeg har kjøpt fallout 4. Dessverre levde ikke det opp til mine forventninger og jeg angrer på kjøpet. Jeg elsket skyrim og tenkte at fallout 4 ville være like gøy, men det falt ikke helt i smak hos meg. 

Hvor mye vil jeg få for spillet hvis jeg bytter det på gamestop for penger? Kan jeg bytte det i et annet nytt spill også betale et lite mellomlegg? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvsagt lønner det seg ikke. Du får ikke penger på gamestop lengre, bare gavekort eller bytte i andre spill etter X "salg".

Jeg sto i kø der for noen dager siden og hørte han i kassa si "vi gir ikke ut penger lengre" når en spurte hvor mye han fikk for en gammel PS3

Og om de gjør det, får du bare en brøkdel av kjøpssummen for spillet. Så setter de spillet i brukthylla til 50kr under full pris.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Takk for svar :)

Planen var egentlig å bytte det og betale et lite mellomlegg for Star Wars, eller Cod, eller Uncharted :) . Hvis mellomlegget er over 250 kr , så frister det lite å bytte det inn. 

Litt offtopic, men har dere prøvd fallout 4? falt det i smak? Har spilt 3ern litt, og jeg likte det bedre. 

Lenke til kommentar

Bytta inn uåpna Fifa 16 (hadde plasten på fortsatt) og fikk 300 kr for det  :wee: ikke mye, men bedre enn at det står å støver ned i hylla! 

Er plasten på kan de selge det til full pris. Er plasten borte vil jeg derfor ikke regnet med å få mer enn kr 150 for det. Kanskje 200 hvis du er svært heldig. For øvrig tror jeg neppe de kjøper PC-spill lengre.

Litt offtopic, men har dere prøvd fallout 4? falt det i smak? Har spilt 3ern litt, og jeg likte det bedre. 

For meg kan det fint sammenlignes med f.eks Assassin's Creed: Syndicate. Det gjør fint lite nytt av interesse, men det forbedrer alt det gamle. Likte du ikke Fallout 3 vil du neppe liker Fallout 4 heller. Likte du Fallout 3 vil du elske Fallout 4. Kan jeg spørre hvor lenge du spilte, btw? Noen spill tar en liten stund før de kommer skikkelig i gang. De fleste er nok enige i at Fallout 4 ikke kommer skikkelig i gang før du kommer til den første byen (Diamond City). Det er bra før det, men det er først der ting begynner å bli bra. :)

Beste spillet siden, ja Fallout3/NV og du liker det ikke?

Er rart, det der. Folk har forskjellig smak. :) Selv elsket jeg New Vegas (men ikke nok til å gidde fullføre det), men gikk fort lei Fallout 3.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bytta inn uåpna Fifa 16 (hadde plasten på fortsatt) og fikk 300 kr for det  :wee: ikke mye, men bedre enn at det står å støver ned i hylla! 

Er plasten på kan de selge det til full pris. Er plasten borte vil jeg derfor ikke regnet med å få mer enn kr 150 for det. Kanskje 200 hvis du er svært heldig. For øvrig tror jeg neppe de kjøper PC-spill lengre.

For meg kan det fint sammenlignes med f.eks Assassin's Creed: Syndicate. Det gjør fint lite nytt av interesse, men det forbedrer alt det gamle. Likte du ikke Fallout 3 vil du neppe liker Fallout 4 heller. Likte du Fallout 3 vil du elske Fallout 4. Kan jeg spørre hvor lenge du spilte, btw? Noen spill tar en liten stund før de kommer skikkelig i gang. De fleste er nok enige i at Fallout 4 ikke kommer skikkelig i gang før du kommer til den første byen (Diamond City). Det er bra før det, men det er først der ting begynner å bli bra. :)

Beste spillet siden, ja Fallout3/NV og du liker det ikke?

Er rart, det der. Folk har forskjellig smak. :) Selv elsket jeg New Vegas (men ikke nok til å gidde fullføre det), men gikk fort lei Fallout 3.

Hei ! 

Elsket Skyrim! Håpet at dette var noe for meg, men ikke blitt forelsket enda. Nå har jeg spilt det i noen dager ( noen timer om dagen, i flere dager), og det begynner å bli bedre, så jeg beholder det, men jeg kunne klart meg uten. 

Takk for alle svar. Flott å høre deres meninger, da kan jeg sette meg litt mer inn i spillet, og da vil det sikkert bedre seg. Føler litt at jeg spiller oblivion. Jeg liker ikke oblivion, men jeg elsket skyrim, og morrowind. Altså at Fallout 4 blir er som å spille oblivion igjen. Jeg får ikke den gleden av spillet som jeg håpet på. Det fenger meg ikke. :p

MEN jeg er mer motivert nå, og skal fortsette å spille det! Det blir bedre virker det som. Jeg er i lvl 13 nå. 

God natt! Beklager hvis jeg skriver litt uforståelig. Jeg er stuptrøtt, men ville svare dere her før jeg la meg  :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...