Gå til innhold

Galskapen fortsetter: Norge trenger minst 100 000 nye mottaksplasser i 2016

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bryr meg ikke om hvor mange kriminelle asylsøkere som kommer til dette drittlandet. For min del så kan Norge ta imot alle asylsøkerne i hele verden slik at vi får hundrevis av millioner av asylsøkere samlet i en gigantisk ghetto på 385000 kvadratkilometer.

Jeg skal nå uansett flytte fra dette drittlandet og unngå skatt. Skal bo i utlandet som sjømann på linjefart:)

Det skal bli gøyt når terroristene begynner å leke seg med atomvåpen:)

http://www.dagbladet.no/2015/11/22/nyheter/utenriks/is/terror/rodt_kvikksolv/42066160/

Endret av Exxon Valdez
Lenke til kommentar

Si farvel til et fredelig, harmonisk og homogent samfunn. For det er ingen vei tilbake.

Vi har bare godt av litt ny kultur i landet vårt.

Ja, masse vold og faenskap, blir en fin kultur det...

Slik verden er i dag så burde vi ta vare på våre egne her hjemme og heller konsentrere oss om å hjelpe de i nød der de er. Det nytter ikke å destabilisere vårt eget land fordi vi vil "hjelpe", det slår andre veien, både med tanke på de vi vil hjelpe og oss selv. Gi en mann en fisk og han er mett i en dag, lær en mann å fiske og han er mett en livstid.

Lenke til kommentar

så er det ganske sannsynlig at det vil komme over 100 000 neste år - med mindre det gjøres noe drastisk med støtte og asylregler.

Skal våge meg frempå med en gjetting for 2016, jeg vil tippe 25 000 (hvorav halvparten vil få avvist asylsøknaden og skal ut-transporteres igjen)

Lenke til kommentar

så er det ganske sannsynlig at det vil komme over 100 000 neste år - med mindre det gjøres noe drastisk med støtte og asylregler.

Skal våge meg frempå med en gjetting for 2016, jeg vil tippe 25 000 (hvorav halvparten vil få avvist asylsøknaden og skal ut-transporteres igjen)

Så plutselig vil bare halvparten få godkjent asylsøknaden?

Tallene jeg har sett ligger p.t. på at 70% får innvilget asyl

http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/Slik-gikk-det-da-Frp-fikk-ansvar-for-asylsokerne-7877741.html

Vi må huske på at de som kommer nå er velinformerte og kan alle triksene ift å lage en god historie, evt bevisst kaster sin ID (de identitetsløse får i stor grad bli).  Trolig kommer også noen krigsforbrytere, kriminelle og IS-medlemmer til å få innvilget asyl. Rett og slett fordi det er vanskelig å etterprøve historier migrantene kommer med.

Det er mulig det blir litt lavsesong nå i de kaldeste månedene, men tipper det blir fullt kjør igjen på vårparten. Medmindre det skjer noe drastisk med asylpolitikken.

Synes også det var interessant å høre ad den negative kulturen asylsøkerne bringer med seg ift å kaste søppel i naturen og ikke respektere andres eiendom (Jfr Dagsrevyen innslaget fra Bolkesjø).  Her svikter UDI sitt mandat når de ikke umiddelbart gir en dose voksenopplæring ang respekt for naturen og basis regler for det vi kaller "folkeskikk". Og gjentar det jeg nevnte over, hvorfor settes de ikke i arbeid til å plukke søppel - minimum etter seg selv?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Si farvel til et fredelig, harmonisk og homogent samfunn. For det er ingen vei tilbake.

Vi har bare godt av litt ny kultur i landet vårt.

Ja, masse vold og faenskap, blir en fin kultur det...

Slik verden er i dag så burde vi ta vare på våre egne her hjemme og heller konsentrere oss om å hjelpe de i nød der de er. Det nytter ikke å destabilisere vårt eget land fordi vi vil "hjelpe", det slår andre veien, både med tanke på de vi vil hjelpe og oss selv. Gi en mann en fisk og han er mett i en dag, lær en mann å fiske og han er mett en livstid.

Fint at du henter sitater fra bibelen, og den er ca 2000 år gammel, så hvorfor har ikke du og dine likesinnede klart å lære dem noe så enkelt. Dere har jo hatt noen tusen år på dere, eller var det sånn at dere stjal all fisken, så selv om du lærte han å fiske, har du etterlatt han ett tomt hav å fiske i ..

Så, hvordan skal du da hjelpe han der han er?

Lenke til kommentar

Så plutselig vil bare halvparten få godkjent asylsøknaden?

Tallene jeg har sett ligger p.t. på at 70% får innvilget asyl

http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/Slik-gikk-det-da-Frp-fikk-ansvar-for-asylsokerne-7877741.html

Vi må huske på at de som kommer nå er velinformerte og kan alle triksene ift å lage en god historie, evt bevisst kaster sin ID (de identitetsløse får i stor grad bli).  Trolig kommer også noen krigsforbrytere, kriminelle og IS-medlemmer til å få innvilget asyl. Rett og slett fordi det er vanskelig å etterprøve historier migrantene kommer med.

Det er mulig det blir litt lavsesong nå i de kaldeste månedene, men tipper det blir fullt kjør igjen på vårparten. Medmindre det skjer noe drastisk med asylpolitikken.

Jeg har bare forholdt meg til statistikk fra UDI, som viser ca. 50/50 avslag vs. innvilgelse

z6dVuC0.png

Hvorfor de iflg. artikkelen har andre siffer nå, er ikke godt å si(?)

Ellers er jeg enig at sammensetningen på de som søker asyl, har mye å si. Syrere får vel nesten "automatisk" asyl, mens det over Storskog i Finnmark har kommet veldig mange andre nasjonaliteter uten krav på beskyttelse, etc. og for de bør man "forvente" stort antall avslag.

Ute i 2016 en gang, er vel tall for i år klare.

Når jeg tipper såpass lavt anslag til Norgen for neste år, er det fordi jeg regner med at den økte kontrollen som EU-landene nå har innført, vil medføre at færre kommer helt hit. Men jeg kan selvsagt ta feil da.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg bryr meg ikke om hvor mange kriminelle asylsøkere som kommer til dette drittlandet. For min del så kan Norge ta imot alle asylsøkerne i hele verden slik at vi får hundrevis av millioner av asylsøkere samlet i en gigantisk ghetto på 385000 kvadratkilometer.

Jeg skal nå uansett flytte fra dette drittlandet og unngå skatt. Skal bo i utlandet som sjømann på linjefart:)

Det skal bli gøyt når terroristene begynner å leke seg med atomvåpen:)

http://www.dagbladet.no/2015/11/22/nyheter/utenriks/is/terror/rodt_kvikksolv/42066160/

Er forsåvidt enig der, la dem komme alle sammen så skal disse progressive forræderne få smake på et flerkulturelt samfunn der de er minoritetene og ingen kommer for å beskytte dem og det er ingen vei tilbake til samfunnet slik det var før alt dette :)

Endret av geita_
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

har vært sjømann selv, og jeg tror han tufsen som skal rømme landet på den måten, kommer hjem til steinrøysa lenge før vi forrædere blir rullet i tjære og fjær, og jagd på sjøen

tally ho, my shivering matey, hiv hoy!!

:fun:

Lenke til kommentar

Dette er ikke andre verdenskrig - og det er ikke jøder som flykter nazistene.

Det er økonomiske migranter som flykter ifra trygghet i andre land for å få velferdsgoder. De reiser gjennom et dusin eller to trygge land for å komme til Nord-Europa. Og ofte reiser de ifra hus, jobb og trygghet i land som Tyrkia, Egypt, Marokko osv. mange kommer langveis fra, ifra steder som Bangladesh og Gambia.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Saken er at vi har ligget og sovet i snart 15 år, og latt det bygge seg opp en bølge av misfornøyde og lykke søkende mennesker. Det eneste vi har giddet å gjøre her I vesten, er å tjene godt på åpne grenser, som også har betydd vanskeligere forhold for mange av våre egne innbyggere. Så har vi vært flinke til å støtte diverse idiotiske militære eventyr, satt I scene av våre kjære venner over dammen, og de toktene har vært med på å gjøre det helt ulevelig. Og til slutt kommer bølgen traskende helt frem til våre trapper, og så våkner vi plutselig, og får helt panikk

Dette måtte komme, og vi kan takke oss selv

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...