Yamato47 Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Hei hei, Jeg har kt7-raid. Jeg får ikke system restore i xp til å fungere etter at jeg har installert via-driverne. Det framstår for meg som veldig uklart hvilke viadrivere det er lurt å installere. Nå har jeg installert 4in1, agp 410 og miniport. System restore fungerer ikke, så jeg tenkte jeg skulle installere windows en gang til, og ikke installere noen viadrivere som helst før jeg er helt sikker på hva som er lurt å ha med. Setup: 3 hd-er på highpoint-kontrolleren, driver/bios 2.31. Brenner på primary ide, dvd på secondary ide. mvh Are-Harald Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 24. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2002 Hepp! Problem og løsning funnet: http://bbs.pcstats.com/viahardware/message...8&threadid=9622 System restore og highpoint-drivere 2.3 og 2.31 går ikke i lag. Må flashe til eldre hpt-bios. Men spørsmålet om hvilke via-drivere som er lurt å ha med, står fremdeles. mvh Are-Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå