Cthulhu Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Bare å finne fram... eh... popcornet.Popcorn Time skal være på vei tilbake Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Flott at dere sier ifra om at denne ulovlige tjenesten kanskje kommer tilbake Tek 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Unlimited LTD Skrevet 19. november 2015 Populært innlegg Del Skrevet 19. november 2015 Flott at dere sier ifra om at denne ulovlige tjenesten kanskje kommer tilbake Tek Sarkasme? Jeg synes det er riktig at de nevner det. Popcorn Time er jo en reaksjon på dagens situasjon, der filmbransjen dras motvillig inn i den nye digitale hverdagen. Vi så det samme med musikkbransjen, med Napster osv, og resultatet ble iTunes, Spotify, Google Music osv... Filmbransjen har enda ikke innsett at tilbudet de gir oss ikke er bra nok, og så lenge de ikke klarer å levere tilfredsstillende tjenester så kommer slike pirattjenester til å dukke opp med jevne mellomrom. Så det er mindre en opplysning at du kan se film ulovlig, og mer en statusrapport på tingenes tilstand og en påminnelse om at filmbransjen fremdeles ikke har kommet med en god nok tjeneste. 11 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812734 Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Skulle ikke popcorn bare bli til butter? Det var vel ikke snakk om noe permanent nedleggelse? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Flott at dere sier ifra om at denne ulovlige tjenesten kanskje kommer tilbake Tek Sarkasme? Både ja og nei. Lenke til kommentar
Celsiuss Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Vel, dette blir litt feil, den mest populære forken av popcorn-time er lagt ned, det er fortsatt noen andre mindre populære forker ute og går. Den mest populære på popcorntime.io er lagt ned og jobber med "Butter". Noen folk på Reddit har funnet en slags 'exploit' som får popcorntime.io sin klient til å fungere igjen. 1 Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Men Popcorn Time var visst ikke død likevel "No shit Sherlock" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 den forsvinner aldri punktum. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 den forsvinner aldri punktum. På samme måte som Napster aldri forsvant 2 Lenke til kommentar
Breaking Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Vist du starter popcorntime.io bakom vpn.ht vil du få opp en hot fix som vil fikse PT når du restarter applikasjonen. Noen brukere på reddit forumet har laget en versjon du ikke trenger vpn for å bruke.Sånn at alle kan bruke den igjen. Her finner du versjonen du kan bruke uten vpn: https://redd.it/3sbsz6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 den forsvinner aldri punktum. På samme måte som Napster aldri forsvant Du vil jo aldri få en streaming tjeneste til 99,- kroner med "alle" filmene på samme måte som spotify og musikkbransjen har. Derfor så mener jeg at "popcorn-time" kanskje ikke popcorn-time spesifikt, men noe lignende vil altid eksistere. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 den forsvinner aldri punktum. På samme måte som Napster aldri forsvant http://gb.napster.com/ Lenke til kommentar
=Christian= Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Det er vel like greit å informere om tjenester som dette, som det er å skrive om våpen. Det finnes masse blader og nettsteder som skriver om våpen. Det betyr ikke at det er greit å skyte folk med våpnene. På samme måte er det greit å fortelle om ulivlige tjenester, og så er det opp til deg hva du vil gjøre med informasjonen. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Merkelig, tror ikke jeg forstar dette helt, popcorn time har ikke trengt noen fix for og fungere siden den saakalte nedlegelsen. Jeg provde bare ut en annen versjon av den med ett litt annet grensesnitt og den har fungert helt normalt. Lenke til kommentar
frankivar Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Merkelig, tror ikke jeg forstar dette helt, popcorn time har ikke trengt noen fix for og fungere siden den saakalte nedlegelsen. Jeg provde bare ut en annen versjon av den med ett litt annet grensesnitt og den har fungert helt normalt. Om du snakker om .se så vil jeg si meg uenig.. grensesnittet var udugelig og du kunne ikke sortere serier etter "oppdatert" og den opppdaterte også sjelden.. Popcorntime Community er som å ha gode .io tilbake <3 Lenke til kommentar
Celsiuss Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Merkelig, tror ikke jeg forstar dette helt, popcorn time har ikke trengt noen fix for og fungere siden den saakalte nedlegelsen. Jeg provde bare ut en annen versjon av den med ett litt annet grensesnitt og den har fungert helt normalt.Det er fordi det er en annen fork, altså en annen versjon på en måte. Lenke til kommentar
Cuyan Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Flott at dere sier ifra om at denne ulovlige tjenesten kanskje kommer tilbake Tek Sarkasme? Både ja og nei. Sjw plz go Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå