akelbo Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Prøv 14 figurer, tre brett og tre spillmoduser før spillets endelige lansering.Rainbow Six Siege får åpen betatest neste uke Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Håper de har fått opp noen servere i Europa denne gangen. Slet voldsomt med høy ping(300ms+) under forrige beta test som gjorde det ganske uspillelig for min del. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Kom aldri inn sist jeg... spillet krasjet da jeg prøvde å koble til ubisoft sine servere -_- Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Counter strike siege sier du? Lenke til kommentar
JoeDogs Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Counter strike siege sier du? Jep. Ubi ødelegger alt som er bra med Six og Graw. De gode spillene komme aldri til bake:( Bare navnet står igjen! Lenke til kommentar
Soles Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Neitakk, så for meg en campaign del som var like underholdende som Raven Shield, Lockdown, og RSXVegas2. Men dæm satser på online tragisk. Har vært stor fan av RSX fra første dag det kom ut, spilte sammens med clan fra US den tid. Hvis jeg får lyst å spille det selv idag, nøler jeg ikke et sekund. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Neitakk, så for meg en campaign del som var like underholdende som Raven Shield, Lockdown, og RSXVegas2. Men dæm satser på online tragisk. Har vært stor fan av RSX fra første dag det kom ut, spilte sammens med clan fra US den tid. Hvis jeg får lyst å spille det selv idag, nøler jeg ikke et sekund. Hvordan våger du å nevne de tre motbydelige titlene i samme setning som Raven shield! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Skjønner ikke at folk gidder å henge seg oppi med hva spillet heter. Ja det kalles for Rainbow Six Siege, men har ikke noe til felles med de tidligere titlene. Det her blir jo samme som Dice gjorde med Battlefield Hardline som heller ikke har noe til felles med de tidligere Battlefield spillene å gjøre. At det bare er online synes jeg er en god ting, for da kan de fokusere mere av tiden på å få online delen så god som mulig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Skjønner ikke at folk gidder å henge seg oppi med hva spillet heter. Ja det kalles for Rainbow Six Siege, men har ikke noe til felles med de tidligere titlene. Det her blir jo samme som Dice gjorde med Battlefield Hardline som heller ikke har noe til felles med de tidligere Battlefield spillene å gjøre. At det bare er online synes jeg er en god ting, for da kan de fokusere mere av tiden på å få online delen så god som mulig. Fordi hver gang de bruker navnet og fucker opp serien mer og mer, er det et hån mot de ekte spillene. Lenke til kommentar
NBT Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 25 november? eg har allerede tilgang til det =P Lenke til kommentar
Fish Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 25 november? eg har allerede tilgang til det =P Kanskje du deltok i den forrige betatesten? "Dersom du deltok i den lukkede betatesten tidligere i år kan du imidlertid begynne å spille allerede 24. november." Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Fikk også mail om at jeg har Beta tilgang, så har satt det på nedlasting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå