Gå til innhold

SAMLETEST: For under 500 kroner kan du få en kameradrone


Anbefalte innlegg

 

 

 

Til info, så gikk jeg for et Hábrók Nano Quadcopter i stedet, og her fulgte ikke "buret" du har bilde av med, så et stk propell røk til. Tydligvis ekstrautstyr!

Tenkte jeg skulle kjøpe denne til ungene, men da vil det si at "buret" ikke følger med ved kjøp fra Elkjøp/Lefdal? Noen som vet hvem som evt selger "bur" til disse?

Hei!

 

«Buret» sitter på undersiden av den hvite plastikken som følger med i esken. Er det mulig at du rett og slett ikke har tittet under der? Tror ikke dette skal være ekstrautstyr.

 

– Torstein

Har sjekket og dobbeltsjekket, inget bur. Ellers fungerer den strålende, veldig stabil og god i luften, og min sønn hyler av glede når vi har flystunder sammen.

 

Nå er det bare å vente til han blir så stor at han kan argumentere for å kjøpe Phantom 3 sammen med far når mor får motforestillinger....

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har også vurdert å hanke inn en drone, primært til å kunne filme ved turer i skog og mark (og ikke minst på fjell), men sikkert også når barna spiller fotball, oversiktsbilder ved hytta etc.

 

Har egentlig vurdert Phantom-serien, men ettersom min erfaring med liknende utstyr begrenser seg til noen spede turer med radiostyrt bil, så burde jeg nok sikte litt lavere nå i første forsøk.

 

Ser for eksempel Hubsan X4 FPV, som burde kunne være en aktuell modell. Noen som kan si noe lurt om denne, og gjerne hva som blir forskjellen dersom man tar på spanderbuksene og klatrer opp til Phantom 3 4K, eller Phantom 4 for den saks skyld.

Endret av Horge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...