Gå til innhold

Siste reise

Gjest Slettet+61342

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her går jeg for V2.

Må vel prøves ut, men kanskje tåler dette et klikk til på skarpheten uten at støyen overtar.

Jeg ville tatt en beskjæring i nevnte versjon i begge sidene.

Venstre litt innenfor tauet oppe så forsvinner det og du får diagonallinje av fisken ut på venstre ramme med litt luft ned til hjørnet. Pass på å ikke få linje direkte i krysset.

Også til høyre ville jeg tatt en beskjæring for å få stolpelinja rent ut på høyre ramme for da vil spenningen øke i og med at stolpen da får en linje ut på nedre ramme og en ut på høyre.

Bildet gjør seg best mot mørk bakgrunn hvilket du kan velge nederst i skjemaet der du poster bildet.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+61342

Her går jeg for V2.

Må vel prøves ut, men kanskje tåler dette et klikk til på skarpheten uten at støyen overtar.

Jeg ville tatt en beskjæring i nevnte versjon i begge sidene.

Venstre litt innenfor tauet oppe så forsvinner det og du får diagonallinje av fisken ut på venstre ramme med litt luft ned til hjørnet. Pass på å ikke få linje direkte i krysset.

Også til høyre ville jeg tatt en beskjæring for å få stolpelinja rent ut på høyre ramme for da vil spenningen øke i og med at stolpen da får en linje ut på nedre ramme og en ut på høyre.

Bildet gjør seg best mot mørk bakgrunn hvilket du kan velge nederst i skjemaet der du poster bildet.

Roar

Bunnsolid kritikk Roar! Prøvde meg på det nevnte forslagene og laget en ny versjon. Ble litt mindre "forstyrrelser" der ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...