IngvaldNordland Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Pakketuren Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Treffende tittel på et kaotisk bilde av folk i flokk... Ikke fullt så bra som ditt forrige bilde synes jeg, men bevares flott for det! Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 19. november 2015 Forfatter Del Skrevet 19. november 2015 Treffende tittel på et kaotisk bilde av folk i flokk... Ikke fullt så bra som ditt forrige bilde synes jeg, men bevares flott for det! Mange takk Helene. Temaet er heldigvis av det lystigere slaget denne gang. mvh Ibn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Siden jeg jo jobber mye med abstrakt tenker jeg faktisk litt utbluring av dette bildet. Jeg ble nysgjerrig og prøvde meg fram og endte på 12 i box blur og ga så et klikk på skarphet i etterkant. Men her blir det vel som smaken og baken. Som Helene hadde også jeg mer sans for ditt forrige eksperiment. Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 19. november 2015 Forfatter Del Skrevet 19. november 2015 Siden jeg jo jobber mye med abstrakt tenker jeg faktisk litt utbluring av dette bildet. Jeg ble nysgjerrig og prøvde meg fram og endte på 12 i box blur og ga så et klikk på skarphet i etterkant. Men her blir det vel som smaken og baken. Som Helene hadde også jeg mer sans for ditt forrige eksperiment. Roar Takker for dine rår her Roar. Svært takknemlig for dine gode bidrag. Jeg skal se på dem i kveld. Det vil nok gå en del opp og den i denne sjangeren. Mye/mest kommer an på om jeg er heldig med utgangspunktet, og så det resterende å tvinge det sammen til et resultat , hvis det overhode lar seg gjøre : ) mvh Ingvald Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Jeg har sansen for dette bildet som heller litt mot det abstrakte. Meget fin etterbehandling av bildet. Etter min mening et fint fargevalg. Lekkert!!! Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 19. november 2015 Forfatter Del Skrevet 19. november 2015 Jeg har sansen for dette bildet som heller litt mot det abstrakte. Meget fin etterbehandling av bildet. Etter min mening et fint fargevalg. Lekkert!!! Mvh Torbjørn Mange takk Torbjørn. mvh Ibn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 En flott og passende fortolkning av pakketuren , fine farger og fin formidlet kaosstemning . Jeg synes også det forrige var bedre . Jeg syntes kontrastene var bedre der. Men smaken er alltid forskjellig - heldigvis . Mvh Alec Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 22. november 2015 Forfatter Del Skrevet 22. november 2015 En flott og passende fortolkning av pakketuren , fine farger og fin formidlet kaosstemning . Jeg synes også det forrige var bedre . Jeg syntes kontrastene var bedre der. Men smaken er alltid forskjellig - heldigvis . Mvh Alec Mange takk Alec. kan godt være enig med deg der . : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg