Gjest medlem-374430 Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg skulle reparere en del på Iphonen min (har glemt hva problemet var, lenge siden), så klarte jeg å ryke en kabel til hovedkortet, som gjør at jeg må kjøpe nytt hovedkort så tenkte det var like greit å kjøpe alt av hardware nytt på ebay, siden det er så billig. Spørsmålet er, er det noe forskjell på hardware mtp hvor mobilene blir solgt? Har hørt at asiatiske, og amerikanske iphoner ikke fungerer noe særlig i Europa. Trenger å få dette bekreftet før jeg kjøper, så ikke jeg får katta i sekken Lenke til kommentar
ksjonfjell Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Heisann, Webakr. Det finnes to typer av 4S. en som er CDMA for det amerikanske markedet og en som er vanlig GSM for resten av verden. Det er nok ikke så stor prisforskjell mellom ebay og iPimp.no og da er du sikker på at du får både noe som passer og som virker - og raskt levert Lenke til kommentar
Gjest medlem-374430 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Da ble det ordnings på telefonen da, takk for svar :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå