Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan takler dere avslag?

Btbw

Anbefalte innlegg

Hei. Hva gjør dere hvis dere får et avslag enten av kjæresteemne eller jobbsøknad? Jeg går ofte helt i kjelleren og det irriterer meg fordi det går bare ut over meg selv. På den annen side er kanskje oppturer og nedturer en del av livet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser fremover og aksepterer at jeg ikke passer sammen med alle jobber eller alle jenter. Jeg har uansett ikke tapt noe jeg hadde før. Det er klart det er litt kjipt øyeblikkelig etterpå, men det ødelegger ikke dagen min.

Det er feil, man har alt å tape dersom man ikke får jobben eller jenta. Men derimot må man ta lærdom av det, og ikke gjør denne samme feilen igjen - forhåpentligvis.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke hvordan, annet enn litt tid som du brukte på å skrive en jobbsøknad eller sjarmere jenta*. Hva mener du at du taper hvis du søker på en jobb du ikke får eller gjør et fremstøt mot ei jente som ikke blir kjæresten din?

La meg legge til:

* Dette er dog tid du har tapt uansett hva utfallet blir, så selve avslaget påfører deg fortsatt ikke et tap.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Hovedsakelig er jeg mer lykkelig etter jeg mer og mer lever etter dette:

"The less you give a fuck, the happier you´ll be".

"Det er bedre å angre på noe du har gjort, enn aldri gjorde"
"Whatever happens, happens"

Før var det for meg et stort steg bare å sjekke opp en dame. I dag gjør jeg det mer av instinkt, legger ingen planer og om det så går skeis har jeg ingen reaksjon på det, jeg bryr meg rett og slett ikke. Dette fører til man fremstår mer selvsikker, men har mye mer suksess også. Dette gjelder mange andre ting enn bare sjekking. 

Å gi mer faen er rett og slett rådet. Gjør du det som alltid føles naturlig å gjøre, er det ingen grunn til å angre eller blir irritert uansett resultat. 

Anonymous poster hash: 77f2b...bbb
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei. Hva gjør dere hvis dere får et avslag enten av kjæresteemne eller jobbsøknad? Jeg går ofte helt i kjelleren og det irriterer meg fordi det går bare ut over meg selv. På den annen side er kanskje oppturer og nedturer en del av livet?

Spørs helt an på hvor lenge jeg har kjent jenta, er det ei jeg er veldig glad i og hun ikke vill det samme som meg. Da kan jeg fort havne i kjelleren, men prøver og tenke positivt og tenke at livet går videre. dette gjelder både jobb og dame.  

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Har ingen kjærestebehover, men har i det siste fått x ant avslag på jobb søknader. Det jeg gjør for å unngå unødig lidelser er å bare effektuere søknadsprosessene uten å "drømme meg bort i at jeg får tilslag", dermed er jeg ferdig med jobben når søknad er sendt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...