Btbw Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Hei. Hva gjør dere hvis dere får et avslag enten av kjæresteemne eller jobbsøknad? Jeg går ofte helt i kjelleren og det irriterer meg fordi det går bare ut over meg selv. På den annen side er kanskje oppturer og nedturer en del av livet? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg ser fremover og aksepterer at jeg ikke passer sammen med alle jobber eller alle jenter. Jeg har uansett ikke tapt noe jeg hadde før. Det er klart det er litt kjipt øyeblikkelig etterpå, men det ødelegger ikke dagen min. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Føler meg deppa et par dager, hører mye på Chicago, og så pleier jeg å komme meg ganske fort. Hvis det er snakk om damer så pleier jeg som regel å være svak for dama fremover óg, men ikke sånn at det er plagsomt så lenge jeg holder meg unna henne i en periode. Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg ser fremover og aksepterer at jeg ikke passer sammen med alle jobber eller alle jenter. Jeg har uansett ikke tapt noe jeg hadde før. Det er klart det er litt kjipt øyeblikkelig etterpå, men det ødelegger ikke dagen min. Det er feil, man har alt å tape dersom man ikke får jobben eller jenta. Men derimot må man ta lærdom av det, og ikke gjør denne samme feilen igjen - forhåpentligvis. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) Jeg ser ikke hvordan, annet enn litt tid som du brukte på å skrive en jobbsøknad eller sjarmere jenta*. Hva mener du at du taper hvis du søker på en jobb du ikke får eller gjør et fremstøt mot ei jente som ikke blir kjæresten din? La meg legge til: * Dette er dog tid du har tapt uansett hva utfallet blir, så selve avslaget påfører deg fortsatt ikke et tap. Endret 18. november 2015 av Zarac Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Hovedsakelig er jeg mer lykkelig etter jeg mer og mer lever etter dette:"The less you give a fuck, the happier you´ll be". "Det er bedre å angre på noe du har gjort, enn aldri gjorde""Whatever happens, happens" Før var det for meg et stort steg bare å sjekke opp en dame. I dag gjør jeg det mer av instinkt, legger ingen planer og om det så går skeis har jeg ingen reaksjon på det, jeg bryr meg rett og slett ikke. Dette fører til man fremstår mer selvsikker, men har mye mer suksess også. Dette gjelder mange andre ting enn bare sjekking. Å gi mer faen er rett og slett rådet. Gjør du det som alltid føles naturlig å gjøre, er det ingen grunn til å angre eller blir irritert uansett resultat. Anonymous poster hash: 77f2b...bbb 2 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Hei. Hva gjør dere hvis dere får et avslag enten av kjæresteemne eller jobbsøknad? Jeg går ofte helt i kjelleren og det irriterer meg fordi det går bare ut over meg selv. På den annen side er kanskje oppturer og nedturer en del av livet? Spørs helt an på hvor lenge jeg har kjent jenta, er det ei jeg er veldig glad i og hun ikke vill det samme som meg. Da kan jeg fort havne i kjelleren, men prøver og tenke positivt og tenke at livet går videre. dette gjelder både jobb og dame. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Et eller to avslag skulle være enkelt å takle med begrunnelsen: Det er jo bare å prøve en gang til. Men det er verre hvis en har mange problemer i livet fra før, og søker på jobb etter jobb og det ikke lykkes. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Tenker at det er avslaggivende part sitt tap og ikke mitt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Hei. Hva gjør dere hvis dere får et avslag enten av kjæresteemne eller jobbsøknad? Jeg går ofte helt i kjelleren og det irriterer meg fordi det går bare ut over meg selv. På den annen side er kanskje oppturer og nedturer en del av livet? Har ingen kjærestebehover, men har i det siste fått x ant avslag på jobb søknader. Det jeg gjør for å unngå unødig lidelser er å bare effektuere søknadsprosessene uten å "drømme meg bort i at jeg får tilslag", dermed er jeg ferdig med jobben når søknad er sendt Lenke til kommentar
sungun Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Som en mann. Lær av det og gå videre. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Takler det like dårlig som deg. Det har med selvtillit, eller selvfølelse å gjøre. Spiller ingen rolle hvor pen man er eller hvor talentfull man er. Dessverre, eller HELDIGVIS:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå