newnick Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Når man diskuterer hvordan tek.no ikke er konsekvente i sine tester så er det vel temmelig uinteressant å diskutere andre media sin omtaler om produktet. Når ikke iphone trekkes for ikke å være vanntett, skal heller ikke denne trekkes for det. At du prøver å ro deg i land gjør bare påstanden din mer latterlig.... 2 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Snøen er hvit. Ikke be om bevis på det også da. Man skal bare tro alt man leser på internet altså, en god lærdom for alle der altså... ## sitatpyramide fjernet av ilpostino ## Endret 4. februar 2016 av ilpostino 1 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Man skal bare tro alt man leser på internet altså, en god lærdom for alle der altså... Ja, jeg er tilsynelatende en evig pessimist for å si det han sa ikke stemte ## sitatpyramide fjernet av ilpostino ## Endret 4. februar 2016 av ilpostino Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Går det an å fjerne lock-screen om den er "åpen"? Man kan jo sette opp "smart-lock"; men det er jo ganske poengløst når man å drive å sveipe opp lock-screenen hele tiden? AtW Lenke til kommentar
nine09 Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 var det ikke den som knakk så lett? Det der er ikke Nexus 5X. Det vet jeg fordi jeg har den og vet hvordan den ser ut... Lenke til kommentar
nine09 Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 "Til Norge kommer bare 32 GB-versjonen" Føler tek.no burde fikse dette. Telefonen kom i både 16GB og 32GB da jeg kjøpte den 24 November 2015... Lenke til kommentar
Bensandn Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Er dette en bra telefon? Noen som er fornøyde? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Har hatt den og var meget fornøyd ihvertfall. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 31. juli 2018 Del Skrevet 31. juli 2018 var det ikke den som knakk så lett? Hatt min i snart 3 år. Rimelig hardt bruk. Lener meg på ting med mobilen i lomma. Eventuelt setter meg på den i baklomma. Ikke knekt ennå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg