mobilen.no Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Og Huawei har lagt ved noe vi savnet i LGs Nexus 5X.TEST: Huawei Nexus 6P Lenke til kommentar
karbon8 Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 var det ikke den som knakk så lett? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 var det ikke den som knakk så lett? 2 Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 zZz...les dere opp før dere kommenterer 6 Lenke til kommentar
nils318 Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 var det ikke den som knakk så lett? Made in China. Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Ehhhh? "Til Norge kommer bare 32 GB-versjonen" Nei? 4 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Skulle gjerne hatt en oppklaring på dette, er det virkelig riktig at kun 32 gig kommer til norge? AtW Lenke til kommentar
tobc Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Ehhhh? "Til Norge kommer bare 32 GB-versjonen" Nei? Lurte også på det. Skjønner ikke hvor hvor Tek fikk det fra. Noen av farge/lagringskombinasjonene derimot, vil sannsynligvis ikke være tilgjengelig. Lenke til kommentar
CLB22 Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Ehhhh? "Til Norge kommer bare 32 GB-versjonen" Nei? Lurte også på det. Skjønner ikke hvor hvor Tek fikk det fra. Noen av farge/lagringskombinasjonene derimot, vil sannsynligvis ikke være tilgjengelig. Helt enig. Blant annet NetOnNet selger jo både 64 og 128GB versjonene... Å gi trekk for at det kun blir solgt 32GB versjon, blir jo feil... 5 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 På min Nexus 6 med Android M så har Play Musikk en EQ ihvertfall, man må gå i innstillinger så ser man "Equalizer" etterhvert som man scroller nedover. 3 Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Både det med "Equalizer" og at kun 32 GB versjonen kommer til Norge er feil. "Equalizer" ligger som standard inne i Google Play Musikk, og både 32/64/128 GB versjonene vil være til salgs i Norge. 5 Lenke til kommentar
Johannes Birkedal Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 LG har jo lagd 3stk med 5X, og Samsung bare to med Nexus S og Galaxy Nexus... 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Hva er det de har gjort med designet på baksiden ? Forsiden ser nå i alle fall høvelig grei ut, men designet på baksidem generelt virker mer som en tidlig prototype eller fra en svunnen tid. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 zZz...les dere opp før dere kommenterer Les opp for hva da? Du kan gjerne formulere deg bedre Lenke til kommentar
nils318 Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 På min Nexus 6 med Android M så har Play Musikk en EQ ihvertfall, man må gå i innstillinger så ser man "Equalizer" etterhvert som man scroller nedover. Jeg skjønner ikke hvorfor du har kjøpt en knekkebrød tlf fra China? Lenke til kommentar
Populært innlegg TKongen Skrevet 18. november 2015 Populært innlegg Del Skrevet 18. november 2015 Vi har sagt det før, og gjentar det gjerne – ved normal bruk klarer du ikke å se om det er en Full HD eller 4K-skjerm du ser på, når den ikke er større enn dette. Så dere nekter altså å rette opp når dere skriver feil. Jeg har sagt det i hver artikkel de siste ~15 testene deres. Det dere skriver om skjerm stemmer ikke. Jeg har liten interesse av hva deres synes dere ser forskjell på eller ikke. En vanlig person kan lett se forskjell på fullHD og 4K, når den er 5.7 tommer. Så dere sier altså dere gjentar den samme feilen om og om igjen, istedenfor å anerkjenne at det er feil og rette opp i det? Vi hadde tom. en diskusjon på dette tidligere, og du klarte ikke å vise at det du sier faktisk stemmer. Den matten med piksler per vinkel eller hva enn det er blir så teoretisk at den ikke fungerer. På min Nexus 6 med Android M så har Play Musikk en EQ ihvertfall, man må gå i innstillinger så ser man "Equalizer" etterhvert som man scroller nedover. Jeg skjønner ikke hvorfor du har kjøpt en knekkebrød tlf fra China? Nexus 6 er ikke Nexus 6P. Nexus 6 har ingen problemer med dette, heller ingen andre Motorola telefoner. Heller ingen Xiaomi telefoner. Eller noen Oppo, eller OnePlus telefoner. Forøvrig heller ingen andre Huawei telefoner. Det er bare denne ene modellen som har en svakhet som gjør at den kan knekke lettere enn andre telefoner, men det betyr ikke at den kommer til å gjøre det. Foreslår at du frastår fra disse negative kommentarene mot Kina, som er helt grunnløse. Slik grunnløs generalisert negativitet fører aldri til noe bra. 10 Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 På min Nexus 6 med Android M så har Play Musikk en EQ ihvertfall, man må gå i innstillinger så ser man "Equalizer" etterhvert som man scroller nedover. Jeg skjønner ikke hvorfor du har kjøpt en knekkebrød tlf fra China? Telefonen blir godt mottatt fra alle som har anmeldt den. Så langt mener jeg å ha sett én video som viser at den knuses lett, og ti som beviser det motsatte. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) var det ikke den som knakk så lett? Jeg selger telefoner, og jeg knakk en iPhone 6 Plus lett når jeg bryter på spesielle punkter på telefonen (rett under volum ned knappen). Det er aluminium, og hvis den mister en av støttepunktene sine, så vil den falle sammen, akkurat som et hus. Men så er det ingen som bruker telefonen sin på denne måten, så er ingenting å tenke over engang. Endret 18. november 2015 av Slettet-lYdNbk55zt 4 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 På min Nexus 6 med Android M så har Play Musikk en EQ ihvertfall, man må gå i innstillinger så ser man "Equalizer" etterhvert som man scroller nedover. Jeg skjønner ikke hvorfor du har kjøpt en knekkebrød tlf fra China? Jeg skjønner at du trenger briller ihvertfall... Lenke til kommentar
ihate Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 i6s https://i.ytimg.com/vi/QZtEwpU9310/maxresdefault.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg