Arodem Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Denne modden forteller deg hva figuren din kommer til å si.Lei av å bli misforstått i Fallout 4 på grunn av dialogsystemet? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 FO4 er en klar GOTY 2015 i mine øyne 3 Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 FO4 er en klar GOTY 2015 i mine øyne Witcher 3 blir nok en arg konkurrent. 3 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Genial mod dette skal jeg definitivt installere. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Etter jeg er ferdig med min første gjennomspilling så blir dette en mod som jeg alltid kommer til og ha installert. Genial, rett og slett. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Witcher 3 er mye bedre til og formidle handlingen, er milevis foran teknisk og grafisk, kamp systemet litt meh. Fallout 4 er vel noen hakk under. Witcher3 score 8,5 GOTY fallout 4 score 7 5 Lenke til kommentar
vgax3q4xt543yb Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) . Endret 22. mai 2017 av sofusv 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 The Witcher 3 er i en liga for seg selv til GOTY for min del i år i hvertfall. Fallout 4 er veldig bra, men noen GOTY kandidat er det langt fra å være. IMO. Skal faktisk laste ned denne modden når jeg er ferdig med første gjennomspilling, da dette har irritert meg litt at det noen ganger blir helt andre svar enn jeg hadde forestilt meg. 6 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Installerte light-versjonen av modden som funker med kontroller, og alt funker strålende så langt Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Takk og pris, dialog føler ut som gått 3 steg bakover i Fallout 4 , så dette er flott Lenke til kommentar
rebine23 Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Fantastisk mod. Og moddatabasen blir større for hver dag som går, på samme måte som Skyrim gjorde. Så langt har jeg investert litt for mange timer i FO4, så en sterk GOTY-kandidat ville jeg så absolutt kalle det. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Gaming oppsumert fra 2010 til 2020 GOTY !!!! 10 av 10 !!! Hvem bryr seg om Goty og score, liker du spillet så si det da, det kan da finnes 2 bra spill sammtidig i samme år. Og tviler på at Witcher 3 vinner da det er fra Polen og de ikke har i nærheten så god kontakt med pressen som Bethesda har. 1 Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Hørt mye bra om FO4 og Witcher 3 og selv om jeg synest Rocket League er en soleklar GoTY for min egen del, så når nok aldri denne opp i popularitet sammenlignet med de to nevnte over. Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 FO4 er en klar GOTY 2015 i mine øyne Witcher 3 blir nok en arg konkurrent. The Witcher 3 var et stort og innholdsrikt spill, men en stor del av innholdet var kjedelig. Det inkluderer alt av utforsking. Tviler sterkt på at The Witcher 3 har noen sjangs til å bli GOTY. Er egentlig ganske uenig, er kommet et stykke og jeg syns at spillet er så massivt på alle områder. Selv de minste side-questene har gode cutscenes og en god bakhistorie. Altså, det er alltid noe å gjøre. Selvfølgelig er det bare min mening, da. Ser bare ikke hvordan Fallout 4 kan virke mindre kjedelig i utforskingen? Legger til at jeg ikke har spilt det selv. (9/10 til W3, hvor det største trekket mitt er at AI-en til Roach er helt forjævlig..) 1 Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Er litt små irritert at de droppa funksjonen med vault gear døren at den ikke kan lukkes men bare åpnes Bruke og åpne/steng døra i fallout 3/new vegas 20 nokka ganga før eg for videre fordi mekanikken var fantastisk. Får håpe de tar og fikser det selv om det ser lite sannsynlig før det D: Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Er litt små irritert at de droppa funksjonen med vault gear døren at den ikke kan lukkes men bare åpnes Bruke og åpne/steng døra i fallout 3/new vegas 20 nokka ganga før eg for videre fordi mekanikken var fantastisk. Får håpe de tar og fikser det selv om det ser lite sannsynlig før det D: Mods! Om ingen har nevnt det på reddit eller andre modde communities er det bare å pitche ideer, de folka liker alltid det Denne modden var ganske interessant, har hatt et par ganger der jeg ikke tenkte characteren min sa det jeg tenkte ville bli sagt. Har reloada et par ganger pga det. Men game of the year til witcher virker litt meh, syns ikke det var så enormt spennende som folk skal ha det til. Kanskje det er større, kanskje det ser bedre ut, men innhold mangler det mye av. Fallout som det medte for bethesda er spill med god og grei story og fortelling og bra innhold som er interessant, men størst er det spill av spillere til spillere føles det som, gleder meg til det kommer mere mods som gjøre den enda mer gøy å være hoarder Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 FO4 er en klar GOTY 2015 i mine øyne Witcher 3 blir nok en arg konkurrent. The Witcher 3 var et stort og innholdsrikt spill, men en stor del av innholdet var kjedelig. Det inkluderer alt av utforsking. Tviler sterkt på at The Witcher 3 har noen sjangs til å bli GOTY. Ingen som tvang deg til å utforske hver eneste minste bit av verdenen.. Muligheten var der i hvert fall. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Liker det nye dialogsystemet godt, da vet man jo at ned er positivt, høyre er negativt, venstre er frekt/sarkastisk og opp er spørrende. Hva selve teksten er har jo mindre å si. Syntes ikke det var noe klarere i Fallout 3. På flere måter er kanskje Witcher 3 bedre, men der gledet jeg meg ikke til neste gang jeg skulle spille på samme måten som med Fallout 4. Det kan jo også komme av at jeg kanskje foretrekker teknologi og skytevåpen fremfor magi og sverd... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 asdf: Helt enig der, at jeg liker FO4 mye bedre enn TW3 har nok mye med settingen, verdenen og slik å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå