J.H Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Krikkand i morgensol. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Haha! Synes jeg ser deg! Bildet ble ikke så gærnt det, men synes kanskje det ble litt mye forgrunn? Det var jo fin farge på den, så det er jo synd å kutte av den også da;) Fuglene fint plassert 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+61342 Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Første eg tenkte var at det er for mykje forgrunn men den gir jo en slags dybde i bildet ettersom en ser refleksjonen av trær. Greit med 600mm når en ikkje kjem heilt innpå. Fint utført Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Ja, det finnes vel ingen grenser for hva gale naturfotografer gjør for å få det perfekte "skuddet". Her er jeg litt inne på å halvere den appelsingule fronten for å løfte betrakters blikk. Men ser jo at da taper det lave perspektivet som du nevner noe så kanskje blir det hipp som happ som at vinninga går opp i spinninga. Det blir smaken og baken som bestemmer. Lys, skarphet og farger på hovedmotivet er det ingenting å si på. Roar 1 Lenke til kommentar
J.H Skrevet 19. november 2015 Forfatter Del Skrevet 19. november 2015 Har forsøkt utallige utsnitt og varianter av dette bilde, men endte til slutt opp med denne. Er helt enig i at det blir mye forgrunn, men finner samtidig ingen bedre løsning for å gjenskape situasjonen slik jeg opplevde den. Mulig jeg burde plassert meg mak noen vekster slik at følelsen av å likke i skjul ble forsterket samtidig som disse kunne stukket opp og skapt litt spenning i alt det gule, men turte ikke flytte meg for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg