2M8O Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Hei, ønsker å selge min Razer Blade 17" 2013 model. Jeg finner ingen razer blader til salgs i Norge ellers og jeg vet at det er en sjelden pc i Norge. Jeg ser etter folk som er interesserte og jeg trenger også hjelp til å finne ut hva jeg kan eventuelt selge den for. http://www.razerzone.com/gaming-systems/razer-blade-pro-2013 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Razer er jo et merke der ihvertfall den yngre generasjonen er villig til å betale litt ekstra. Samtidig ved å kjøpe din PC vil de ha noe som ingen andre her. Dog sett på en annen måte siden produktet ikke er kjøpt i Norge vil du ikke ha norsk garanti / reklamasjon (5år) som får mange vil være utslagsgivende. Hvor mye betalte du for PCen når du kjøpte den? Lenke til kommentar
2M8O Skrevet 18. november 2015 Forfatter Del Skrevet 18. november 2015 Razer er jo et merke der ihvertfall den yngre generasjonen er villig til å betale litt ekstra. Samtidig ved å kjøpe din PC vil de ha noe som ingen andre her. Dog sett på en annen måte siden produktet ikke er kjøpt i Norge vil du ikke ha norsk garanti / reklamasjon (5år) som får mange vil være utslagsgivende. Hvor mye betalte du for PCen når du kjøpte den? Cirka 15000kr Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Vil si en plass mellom 7 og 8 lapper gitt 30% regelen Kanskje du er heldig å få 9 for den som henrikrox sier at de yngre er villige til å betale litt mer. Lenke til kommentar
2M8O Skrevet 18. november 2015 Forfatter Del Skrevet 18. november 2015 Håper på å få så mye som mulig og jeg har nettopp fått ny SSD og renset pcen og viftene for støv, så den er i ganske tipp top stand Lenke til kommentar
2M8O Skrevet 18. november 2015 Forfatter Del Skrevet 18. november 2015 Gjorde litt mer research og den billigste pcen av samme model og i samme stand selges for omtrent 14500kr i USA og det er med free shipping Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Den er fortsatt brukt og 2 år gammel Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 2M8O d er helsig om d får 9-10k. Husk den er 2 år gammel, og har Gtx 765m som tilsvarer 940-950m som ikke er særlig imponerende i 2015. Teknologien går for fort til at dette kan være en "serriøs" gamer lenger, blir mere "blir med deg hjem i 2 timer" pc, feel me? Får ikke noe mere 3nn 9k hvis d har 10d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå