Tekky Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) Som overskriften. Er det noe å gjøre bortsett fra å sende tilbake? Ulyder kommer ved ca. 40% til 60% i to av viftene, som regel ikke samtidig... Merke: asus strix 980 ti. Endret 18. november 2015 av Tekky Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Ja det er jo mye man kan gjøre - men på såpass dyrt og nytt kort ville jeg bare sendt det tilbake. Hadde det vært eldre og man ønsket å modde noe selv er det masse fine kjøleløsninger man kunne laget. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Og i mellomtiden tar du bare et annet 980ti-kort fra hylla du bruker 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Problemet med sånn ulyd er at det ikke nødvendigvis trenger å være noe galt , så ikke alltid sikkert at man får byttet den. Det du kan sjekke er om viften i seg selv er "noe løs" , press lett med fingeren og se om den sitter som den skal , ser den litt skeiv ut kan det ofte rettes ved å gi den skeive parten en liten dytt. Men ikke bruk makt , er det ikke noe endring bør du ta kontakt med butikken du kjøpte og forklare problemet , slik ulyd er som regel ikke bra da det viser jo at viften kommer borti noe på en viss hastighet og lager en ulyd pga denne kontakten som ellers ikke burde oppstå. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Viften på min strix som jeg kjøpte brukt tok tak i finnene og gikk ikke rundt i det hele tatt. Var så imponert over at den ikke spant i gta så sjekker jeg temps og ser den er 85c på stock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå