kristofo Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Når jeg spiller f.eks. Colin McRae 3, får jeg stadig vekk masse hakking i spillet, det være seg om jeg spiller i høy eller lav oppløsning og diverse innstillinger. Men, når jeg bruker fraps, får jeg som regel at minimum fps er ca 50 og gjennomsnitt er 75. Hvis minimum fps er 50, hvorfor hakker det sånn da? Det hakker mye Endret 15. november 2003 av kristofo Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg hadde samme problem med mitt ATI kort. Fikk fikset det med nye drivere, tror muligens det var noen annet jeg måtte fikse også. Men husker ikke helt. Har du prøvd med nye/evt. gamle drivere? Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Jeg har prøvd de tre siste driveroppdateringene, nøyaktig samme reslutat. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg har av og til noe av det samme problemet.. er litt merkelig... Men hvis jeg slår av og så på igjen v-sync så funker alt fint, er jo litt tungvint Vet ikke noe mer enn det Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Prøv omega drivere , husker ikke url . Brae google litt så finner du de ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå