akelbo Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Blir Funcoms første konsollspill på nesten ti år.The Park kommer til PlayStation 4 og Xbox One Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Kjøpte det til PC for noen dager siden, hadde jeg visst det før hadde jeg aldri gjort det :s Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Så nå skal flere plattformer forpestes med dette spillet. Hvis dette er spillet som skulle redde Funcom så er det ikke rart de sliter. Lenke til kommentar
Crazning Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Så nå skal flere plattformer forpestes med dette spillet. Hvis dette er spillet som skulle redde Funcom så er det ikke rart de sliter. Det er bra du setter deg inn i ting før gjør antagelser... Funcom så selv at de ikke regnet med noe særlig gevinst på spillet, men det var ett miniprosjekt for å holde ting gående i selskapet. Tror de er mer overrasket av resultatet enn de hadde regnet med 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Lest endel anmeldelser og det virker som et artig spill. Ligger greit på Opencritic også ser jeg. Så at det blir tilgjengelig til flere er bare bra. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Stemmer, The Park var ett inside prosjekt for å ha det gøy, forske og lære ting. Så ble prosjektet fullført og avgjort at det skulle lanseres. Så ikke forvent ett stort spill med masse ting og "open world sandbox" variant, er med scriptet game etter hva jeg har lest. Har selv kjøpt det, men ikke fått spilt det enda. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Så nå skal flere plattformer forpestes med dette spillet. Hvis dette er spillet som skulle redde Funcom så er det ikke rart de sliter. Det er bra du setter deg inn i ting før gjør antagelser... Funcom så selv at de ikke regnet med noe særlig gevinst på spillet, men det var ett miniprosjekt for å holde ting gående i selskapet. Tror de er mer overrasket av resultatet enn de hadde regnet med Ok, my bad. Blandet litt i sammen med noe annet fra dem kan jeg tenke meg. Det var noe nyheter om det neste skulle være så og si vinn eller forsvinn for dem. Da ble jeg litt skuffet over dette som jeg syntes var ganske dårlige greier (men ut ifra at det bare var et prosjekt som ble et spill så allright, skal ikke kalge for mye på det da). Lenke til kommentar
ASmirnov Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Jeg stoler rett og slett ikke på noe av det Funcom sier eller gjør lenger. Lenke til kommentar
Willd Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Hadde de bare brukt tid på å markedsføre Age of conan! Tidenes beste mmo med de beste combosystemene og grafiske effektene.. folk som liker hard core PVP burde absolutt prøve aoc! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Du om det, selv synes jeg TSW er det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå