Bushnell Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 jeg har akkurat formatert, å så snart jeg gikk inn på internett fikk jeg selvsagt blaster.. men ble nå kvitt det igjen da, tror jeg vertfall.. men så er det da sånn att internetten min går møkka treigt og den sender konstant ut 7 kb/s.. allså maksfart for isdn linja mi.. så jeg får i grunnen ikke gjort stort.. jeg la inn norton men så snart jeg starter den blir den værende opp i kanskje 10 sek så blir den bare borte.. hva er galt? er det virus? Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Last ned FixBlast her Kjør igjennom der så finner du ut om du har fjerna det Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 brukte fixblast da jeg kvitta meg med blastern så det er ikke mer å finne av den.. men den sender fortsatt ut konstant.. sette på dobbel satan men da sente den bare 14 kb/s så det nytta ikke stort Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 brukte fixblast da jeg kvitta meg med blastern så det er ikke mer å finne av den.. men den sender fortsatt ut konstant.. sette på dobbel satan men da sente den bare 14 kb/s så det nytta ikke stort Sjekk hvilke prosesser som kjører, kanskje du finner ut hva som gjør det der. Virus Scan online Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Sjekk med TCPview programmet. Last ned fra http://www.sysinternals.com/ Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Du kan kjøre FixBlast til du blir blå i trynet, men du blir smittet igjen med en gang hvis du ikke fikser sikkerhetshullet den utnytter. Du finner link for patch på denne linken. Du bør også seriøst vurdere en brannmur. Stenger du port 135, så kan du ikke bli smittet av MSBlaster. Edit: Husk også å slå av System Restore før du fjerner virus hvis du kjøre WinXP. Endret 16. november 2003 av sofTest Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg hadde samme problem på ADSL linjen min,da var det denne lille tassen som var problemet W32/Nachi.worm jeg fikk fjernet den med et antivirus prog. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) last ned en brannmur, zonealarm f.eks. (www.zonelabs.com). og kjøp et antivirus prrogg eller last ned avg antivirus sjekk også om du har noen pp2p proggs kjørende i bakgrunnen Endret 16. november 2003 av Admin'c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå