toy_man Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 (endret) Heisann! Har litt problemer med vivaldi etter at jeg fikk ny bærbar. Problem 1: På bokmerke raden til venstre i bilde under så er det 3 nettsider som har hvit merke (eller hva vi skal kalle det). Mens resten av bokmerkene får opp logoen til tilhørende nettside. Disse 3 nettsidene funket fint på min gamle pc og på min surface. Har prøvd å slette bokmerkene, slette cache/cookie og historie. Men funker fortsatt ikke. http://s29.postimg.org/o15gabsuf/nettleser.png Noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre så jeg slipper å laste ned på nytt? Er egentlig bare en tulle sak, men liker at det ser bra ut. Endret 12. desember 2015 av toy_man Lenke til kommentar
toreae Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 (endret) Fikk oppdatering i dag. Om jeg bruker piltastene til å scrolle, så når jeg bruker oppknappen, så scoller også adresselinjen. Endret 18. desember 2015 av toreae Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Flere som fremdeles bruker Vivaldi? For meg funker den så bra at jeg ikke savner noe. Ctrl og venstre piltast funker meget bra som tilbake-knapp. Jeg har fått det inn i fingrene for lenge siden, og når jeg bruker andre nettlesere trykker jeg der av gammel vane. Det funker selvsagt ikke i andre nettlesere. Har Firefox, Vivaldi og Edge på denne laptopen. Alle nettleserne er gode. Har tom. fått et slags adblock-script for Edge. Men Vivaldi er den jeg bruker i Windows. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Håper Vivaldi kan få samme bokmerkebehandling som Opera hadde. Er stress når man skal legge inn bokmerke og alle folderene ligger "flatt". Har vel 20 foldere i "rot" og kanskje 150 foldere tilsammen, mange med samme navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå