Shamalamadingdong Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg fikk vite at jeg kom inn i CSS i Hæren (ikke crew chief i luft men det går helt greit) og jeg må fylle ut en personopplysningsblankett. Greia er at jeg ikke vet eller fikk informasjon om hvilken sikkerhetsnivå jeg trenger. Også er jeg litt bekymret for at jeg ikke vil bli sikkerhetsklarert siden jeg er opprinnelig født i Irak men så kom vi til norge med en gang så fikk jeg norsk statsborgerskap. Men det har ikke foreldrene mine fått. Den eneste tilknytningen jeg har til Irak er vel at jeg er født der og at jeg har slektninger der som jeg ikke har kontakt med. Så har jeg også 2 referanser som både har vært i militæret og er i militæret. Burde jeg bekymre meg? Lenke til kommentar
mrnosa Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg fikk vite at jeg kom inn i CSS i Hæren (ikke crew chief i luft men det går helt greit) og jeg må fylle ut en personopplysningsblankett. Greia er at jeg ikke vet eller fikk informasjon om hvilken sikkerhetsnivå jeg trenger. Også er jeg litt bekymret for at jeg ikke vil bli sikkerhetsklarert siden jeg er opprinnelig født i Irak men så kom vi til norge med en gang så fikk jeg norsk statsborgerskap. Men det har ikke foreldrene mine fått. Den eneste tilknytningen jeg har til Irak er vel at jeg er født der og at jeg har slektninger der som jeg ikke har kontakt med. Så har jeg også 2 referanser som både har vært i militæret og er i militæret. Burde jeg bekymre meg? Eneste erfaring jeg har med dette er at jeg har vært i Hæren selv og har hatt høy sikkerhetsklarering fordi jeg ofte var innom flere sambandsbaser, å så mye strengt hemmelig uten å ha noe med det å gjøre. Det her bør gå fint. Jeg vet om en som var født i Irak som hadde sikkerhetsklarering. Jeg jobber ikke med eller for forsvaret. 1 Lenke til kommentar
Der Kaiser Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Det skal nok gå fint. 1 Lenke til kommentar
Shamalamadingdong Skrevet 18. november 2015 Forfatter Del Skrevet 18. november 2015 Jeg fikk vite at jeg kom inn i CSS i Hæren (ikke crew chief i luft men det går helt greit) og jeg må fylle ut en personopplysningsblankett. Greia er at jeg ikke vet eller fikk informasjon om hvilken sikkerhetsnivå jeg trenger. Også er jeg litt bekymret for at jeg ikke vil bli sikkerhetsklarert siden jeg er opprinnelig født i Irak men så kom vi til norge med en gang så fikk jeg norsk statsborgerskap. Men det har ikke foreldrene mine fått. Den eneste tilknytningen jeg har til Irak er vel at jeg er født der og at jeg har slektninger der som jeg ikke har kontakt med. Så har jeg også 2 referanser som både har vært i militæret og er i militæret. Burde jeg bekymre meg? Eneste erfaring jeg har med dette er at jeg har vært i Hæren selv og har hatt høy sikkerhetsklarering fordi jeg ofte var innom flere sambandsbaser, å så mye strengt hemmelig uten å ha noe med det å gjøre. Det her bør gå fint. Jeg vet om en som var født i Irak som hadde sikkerhetsklarering. Jeg jobber ikke med eller for forsvaret. Det skal nok gå fint. Aha, ja da håper jeg at dette går bra da. Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå