SHITBENDER Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Hei og god helg folkens. Bare lurte på, har prøvd å sjekke litt på nettet men finner ikke noe konkret. Noen som vet når det kommer noen patch for fallout 4 til pc? Irriterer meg grønn på den terminal bugen Du har sikkert fått ordnet "buggen" innom nå. Men uansett her er en potensiell fiks -> Først, din gpu skal takle ultra settings! Last ned nvidia inspector, om du er usikker på bruken google it, cap fps til 75 med framerate limiter i inspector og save til fallout4.exe. Eller du kan laste ned denne modden -> http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/332/?tab=1&navtag=http%3A%2F%2Fwww.nexusmods.com%2Ffallout4%2Fajax%2Fmoddescription%2F%3Fid%3D332%26preview%3D&pUp=1. I "Enblocal" begrenser du fps til 75. Håper jeg er sent ute å at du allerede har fått fikset problemet. Lykke til Edit : La g-sync være på samt som "ipresentinterval=1" i fallout4.ini. Endret 8. desember 2015 av SHITBENDER Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 24. april 2016 Forfatter Del Skrevet 24. april 2016 Hei igjen folkens! Jeg har nå begynt å spille fallout 4 igjen, ga opp sist pgs grafikkinstillingene ble aldri slik jeg ønsket. Ble bare lagg osv. Men sånn er det enda Trenger seriøst hjelp med hvilke instillinger jeg skal sette på/av i Nvidia kontroll panel, og hvilke instillinger jeg bør slå av/på i spillet. Nå sist har jeg brukt innstillingene som Nvidia Geforce Experience stilte automatisk for meg. Noe sier meg at det er i Nvidia Kontroll Panel feilen til lagg ligger?? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 24. april 2016 Forfatter Del Skrevet 24. april 2016 Er det noen som har noen tips til endringer som lønner seg å gjøre i oppsettet mitt i Nvidia Kontrollpanel? Under der man kan behandle 3D instillinger? Instillingene jeg har i dag vises i bilde på første side i denne topic. Kjører også globale instillinger i selve spillet å.. Så vis noen har noen formeninger om hva jeg kan endre for å bedre spill grafikken i Fallout 4 og fjerne noe av hakkingen så si ifra Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 Ingen som har noen forslag eller tips eller noe? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2016 Ingen der ute som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 (endret) Du skal ikkje stille på noe i nVidia instillingene. Last ned nyeste driver , og skru ned AntiAliasing. Sett ned andre ting også helt til spillet går bra nok for din hardware Eneste du trenger å stille på i nvidia kontrollpanel er "strømsparingsmodus" Den skal stå på "ytelse" For å ikkje føkke ting opp, så sett det andre til default. Download Windows 10 32-bit (Desktop) [ 93 downloads | Report broken link ] Download Windows 10 64-bit (Desktop) [ 2993 downloads | Report broken link ] Download Windows 7 / 8.1 32-bit (Desktop) [ 94 downloads | Report broken link ] Download Windows 7 / 8.1 (64-Bit) [ 766 downloads | Report broken link ] Download Windows 10 32-bit (Notebook) [ 36 downloads | Report broken link ] Download Windows 10 64-bit (Notebook) [ 257 downloads | Report broken link ] Download Windows 7 / 8.1 32-Bit (Notebook) [ 52 downloads | Report broken link ] Download Windows 7 / 8.1 64-Bit (Notebook) [ 150 downloads | Report broken link ] Download Windows 10 32-bit (Desktop) [ 93 downloads | Report broken link ] Download Windows 10 64-bit (Desktop) [ 2993 downloads | Report broken link ] Download Windows 7 / 8.1 32-bit (Desktop) [ 94 downloads | Report broken link ] Download Windows 7 / 8.1 (64-Bit) [ 766 downloads | Report broken link ] Download Windows 10 32-bit (Notebook) [ 36 downloads | Report broken link ] Download Windows 10 64-bit (Notebook) [ 257 downloads | Report broken link ] Download Windows 7 / 8.1 32-Bit (Notebook) [ 52 downloads | Report broken link ] Download Windows 7 / 8.1 64-Bit (Notebook) [ 150 downloads | Report broken link ] Endret 14. mai 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Du kan også bruke "nvidia experience" og optimalisere fallout 4. Det pleier å bli ganske optimalisert etter hva slags hardware du har. Om du ikkje er helt fornøyd, så fininstiller du litt selv etterpå. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2016 Jeg har stilt endel på nvidia instillingene, hva er standard innstillingene skal være på da? Noen måte å resette de? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Jeg har stilt endel på nvidia instillingene, hva er standard innstillingene skal være på da? Noen måte å resette de?Installer nyeste driver, og velg "fresh" install Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2016 Har nettopp oppdatert til nyeste driver se. Mulig en eller annen kan sende standard oppsettet? Enten bilde eller liste? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 15. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2016 Noen som vet? Kan jeg trykke på gjennopprett standard innstillinger oppe i høyre hjørne på nvidia kontroll panel for å tilbakestille alle instillingene der? Og så er det kun strømsparings instillinger jeg bør justere på til ytelse? Og ikke adaptiv? Og optimalisere spillene jeg har? Did I get it? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå