Gå til innhold

Fallout 4 instillinger

Anbefalte innlegg

Hei og god helg folkens.

Bare lurte på, har prøvd å sjekke litt på nettet men finner ikke noe konkret. Noen som vet når det kommer noen patch for fallout 4 til pc? Irriterer meg grønn på den terminal bugen

Du har sikkert fått ordnet "buggen" innom nå. Men uansett her er en potensiell fiks -> Først, din gpu skal takle ultra settings! Last ned nvidia inspector, om du er usikker på bruken google it, cap fps til 75 med framerate limiter i inspector og save til fallout4.exe.

Eller du kan laste ned denne modden ->

http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/332/?tab=1&navtag=http%3A%2F%2Fwww.nexusmods.com%2Ffallout4%2Fajax%2Fmoddescription%2F%3Fid%3D332%26preview%3D&pUp=1.

I "Enblocal" begrenser du fps til 75.

Håper jeg er sent ute å at du allerede har fått fikset problemet. Lykke til

Edit :

La g-sync være på samt som "ipresentinterval=1" i fallout4.ini.

Endret av SHITBENDER
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hei igjen folkens!

Jeg har nå begynt å spille fallout 4 igjen, ga opp sist pgs grafikkinstillingene ble aldri slik jeg ønsket. Ble bare lagg osv.

Men sånn er det enda :(

Trenger seriøst hjelp med hvilke instillinger jeg skal sette på/av i Nvidia kontroll panel, og hvilke instillinger jeg bør slå av/på i spillet. Nå sist har jeg brukt innstillingene som Nvidia Geforce Experience stilte automatisk for meg.

Noe sier meg at det er i Nvidia Kontroll Panel feilen til lagg ligger??

Lenke til kommentar

Er det noen som har noen tips til endringer som lønner seg å gjøre i oppsettet mitt i Nvidia Kontrollpanel? Under der man kan behandle 3D instillinger? Instillingene jeg har i dag vises i bilde på første side i denne topic. Kjører også globale instillinger i selve spillet å.. Så vis noen har noen formeninger om hva jeg kan endre for å bedre spill grafikken i Fallout 4 og fjerne noe av hakkingen så si ifra :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Du skal ikkje stille på noe i nVidia instillingene. Last ned nyeste driver , og skru ned AntiAliasing. Sett ned andre ting også helt til spillet går bra nok for din hardware :)

Eneste du trenger å stille på i nvidia kontrollpanel er "strømsparingsmodus" Den skal stå på "ytelse" For å ikkje føkke ting opp, så sett det andre til default.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Noen som vet? Kan jeg trykke på gjennopprett standard innstillinger oppe i høyre hjørne på nvidia kontroll panel for å tilbakestille alle instillingene der?

Og så er det kun strømsparings instillinger jeg bør justere på til ytelse? Og ikke adaptiv?

Og optimalisere spillene jeg har?

Did I get it?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...