tommiti Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Hei. Har da noen KW variant 3 coilovers som sitter på en Toyota MR2. Men problemet er at jeg sliter med å få justert på de. Er rett og slett at eg ikke får justert på dem i det hele tatt. Er forresten snakk om de bak. Framme gikk det relativt ganske greitt. Men da jeg skulle flytte meg bak, så fikk jeg kun justert dem litt, før det sa stopp. Når jeg mener stopp, så mener eg altså ikke en eneste milimeter til. Det er såpass mye motstand at nøkkelen bare hopper av i sporet. Og om eg skulle ha prøvd mere, så er jeg redd for at jeg sliter ut spora. Noen som har erfaring og som kan komme med noen tips? Vil liksom ikke skade meg selv eller coilsa, hehe. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Sleit med at mine H&R satt noe helt vanvittig selv.. Jeg løste det med å spraye på MYE WD40, lot det stå litt før jeg fant noe jeg kunne bruke å slå på taggene på justeringsringene til det løsnet nok til at jeg fikk brukt nøkkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå