fleur Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Hva gjør normalt 1. linje IT support? Hos oss kaller vi det 1. linje, men vi har ingen 2. eller 3. linje så vi dekker alt. Er daglig inne på servene til kundene og feilsøker software, servicer, IIS, SQL osv. Er dette ting som 1. linje også kan drive med, eller betyr det at vi er mer 2. linje? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Det varierer noe veldig. Så 1.linje kan bety alt mulig, i større bedrifter er det som regel basic IT support, dvs. "systemene fungerer, men bruker er idiot" saker, resten går til 2. og 3. linje der det faktisk er systemfeil. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Hva gjør normalt 1. linje IT support? Det er de som tar imot telefoner direkte fra kundene, så vidt jeg har forstått ut ifra å gruble på dette. Lenke til kommentar
fleur Skrevet 17. november 2015 Forfatter Del Skrevet 17. november 2015 Hva gjør normalt 1. linje IT support? Det er de som tar imot telefoner direkte fra kundene, så vidt jeg har forstått ut ifra å gruble på dette. Vi tar både telefoner og gjør alt jeg nevnte over Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Hvilken rolle spiller dette? Angående lønn? Lenke til kommentar
fleur Skrevet 17. november 2015 Forfatter Del Skrevet 17. november 2015 Nei, bare lurer på definisjonen. Føles bare som vi gjør mer enn 1. linje vanligvis gjør Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Da er dere en veldig tykk første linje. Jeg er enig i at det er rart å bruke det uttrykket når det bare er én linje, Endret 17. november 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Nei, bare lurer på definisjonen. Føles bare som vi gjør mer enn 1. linje vanligvis gjør Det er veldig vanlig. Det er ofte mer effektivt enn å ha dedikerte 1,2,3 linjer. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) Er man første kontaktpunkt for kunder så er det 1. linje. Det er dog ingen sterke regler om at det trenger å være flere "linjer". Endret 18. november 2015 av Occi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå