Kasp0me Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Heisann. For en liten stund siden i dag gikk sikringen pga støvsuging. Så var maskina koblet opp på den, men ikke påskrudd. Var vekke en god stund og skrudde den på, i mellomtiden merket jeg at maskina skrudde seg av og på, som at den rebooted flere ganger i en syklus. Første jeg tenkte på var usb (vet at det har vært tull med eldre maskiner jeg har hatt) så dro ut alt på frontpanelet. Skjermen var fortsatt svart uten til å finne signal. Maskinen virket til å slutte med rebooting. Nå har jeg tatt ut CMOS-batteri og tatt ut All ram og satt inn igjen, uten effekt. Har også tatt ut strøm for skjermpanel og koblet fra alt (mens jeg spiste middag) uten effekt. Nå vet jeg ikke hva mer jeg kan prøve.. Skjermen er 4k med en 1.2 displayport kabel. Hovedkortet er Asus rampage extreme I som viser displaykode AA, som betyr;"ingen feil ", som jeg fant vertfall på Google. Plz help, så jeg kan fortsette på Fallout 4! Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 17. november 2015 Forfatter Del Skrevet 17. november 2015 Update. Kode på hovedkort er 34 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Se om dette hjelper deg: http://rog.asus.com/forum/showthread.php?4705-Solution-Maximus-IV-Gene-z-and-error-34-(debug-34) Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 19. november 2015 Forfatter Del Skrevet 19. november 2015 Har funnet ut at det er skjermen som er årsaken da den er koblet til skjermkortet så får jeg errorkode 34. Tar jeg ut displayport-kabelen da booter den opp, kobler jeg til skjermen igjen så funker alt som normalt. Er det noen fix på dette? Skjedde randomly over natta.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå