penguino Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Hei! Til helgen er det en russekro jeg har utrolig lyst til å dra på, problemet er at den er et stykke unna og det er ingen jeg kjenner som kan være med meg. Tror dere jeg vil bli sett rart på om jeg drar alene, eller vil det gå greit å "gli inn i mengden", møte folk og ha en hyggelig kveld? Siden jeg bor langt unna og ikke har overnattingsmuligheter har jeg et håp om å møte en jente jeg kan bli med hjem. Tror dere mulighetene til dette er gode? Og til slutt, hva skal jeg ha på meg? Er ikke på noen russebuss så har ingen slike klær å ha på meg. Vanlig hettegenser? Skjorte/pen genser? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Helt opp til hva du føler for det. Er du en person som det er lett og prate med, eller en litt sjenert type? hadde det vært meg så hadde jeg dratt uansett, tar ikke lang tid før man blir kjent med noen. Jeg elsker og dra på fester og møte nye mennesker, dog så har jeg aldri dratt alene, hatt med minst en kamerat. Om noen spør hvorfor du er alene, er det jo bare og si det som det er. Hadde ikke satset på og fått blitt med ei jente hjem, om det ikke er snakk om sex da, som ikke burde være noe problem, heheverste fall så finner du en eller annen måte, jeg tar alltid ting som det kommer, ta og sats litt Aldri vært på et slikt arrangement, er det ute eller inne? Lenke til kommentar
penguino Skrevet 18. november 2015 Forfatter Del Skrevet 18. november 2015 Helt opp til hva du føler for det. Er du en person som det er lett og prate med, eller en litt sjenert type? hadde det vært meg så hadde jeg dratt uansett, tar ikke lang tid før man blir kjent med noen. Jeg elsker og dra på fester og møte nye mennesker, dog så har jeg aldri dratt alene, hatt med minst en kamerat. Om noen spør hvorfor du er alene, er det jo bare og si det som det er. Hadde ikke satset på og fått blitt med ei jente hjem, om det ikke er snakk om sex da, som ikke burde være noe problem, hehe verste fall så finner du en eller annen måte, jeg tar alltid ting som det kommer, ta og sats litt Aldri vært på et slikt arrangement, er det ute eller inne? Takk for svaret! Når jeg er på fest er jeg vanligvis veldig åpen og glad i å snakke med folk, så det er mer avvisning pga at jeg er ukjent og alene som er bekymringen min. Og ja, jeg har vel håp om noe mer enn "bare" en seng ... Dette foregår inne på en bar/klubb. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Da hadde jeg gått for en pen skjorte. Siden du sier du er veldig åpen og liker og prate med folk så tror jeg ikke det skal bli noe problem. Forstår det at du er redd for og bli avvist på grunn av at du er alene og "ukjent". Ikke bekymre deg så mye over det. Har vært på byen flere ganger som folka jeg var med plutselig ble borte, var ikke noe problem å komme i kontakt/prat med nye mennesker forde. Mange av dem er jeg venner med den dag i dag letteste måten og få kontakt med noen på (for meg) er når jeg går ut og tar meg en røyk, praten kommer helt automatisk. Ser du det er en gruppe mennesker som snakker med hverandre så bare hopp inn i samtalen på en bra måte, Folk på fylla er di letteste og komme i kontakt med. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Kunne ha blitt med deg jeg (avhengig av hvor det er) hadde det ikke vært for at jeg skal ut og feire bursdagen min til helga.Lykke til, håper du drar Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Burde ikkje være noke problem å reise åleine, spesielt på eit slikt arrangement der det er meininga å bli kjent med likesinna som skal være russ til våren. Nøyaktig kor saumlaust dette vil gå vil være avhengig av kor flink du er sosialt. Eit godt tips når du er åleine kan være å møte opp litt tidlig medan det fortsatt er forholdsvis få personar i lokalet. Då faller det seg heilt naturlig at alle samlar seg rundt samme bord fram til lokalet begynder å fylle seg opp. Så dette er ein fin inngangsportal til å finne nokon å snakke med ein gong, det er ikkje særlig vanlig i ein slik setting at folk sitter berre 1 eller to åleine på kvart sitt bord. Når det gjeld overnatting så bør du definitivt ordne deg med noke, om ikkje anna ved å budsjettere med eit eventuelt hotellrom eller taxi heim. Det å finne nokon som du kan bli med heim vil være ein muligheit, men når du må finne nokon så vil du lett framstå som litt vell desperat. Ein anna ting er at sjølv om du får bli med ei heim så er det ikkje sikkert du får bli heile natta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå