Gjest member-296438 Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Vespa Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Hadde vært gøy å sett dette bildet i s/hv men med rød Vespa. Fint komponert, men et ørlite kutt i toppen hadde gjort seg, da forsvinner den lille mørke stripen der og bildet blir enda strammere. Og når jeg først er i gang...en millimeter kutt på høyre side... Huff! så pirkat jeg var i dag da!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Flott bilde av den fargeklatten av en rød Vespa . Flott komponert med sykkelen mot den fine fasaden. Mvh Alec Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Excellent capture!! regards Bekir. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Fin fargesammensetning på dette bildet. Og fint komponert! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Sånne har jeg hatt to stykker av, men kanskje eldre modeller enn dette - og slett ikke den fargen selv om det er min farge i aller høyeste grad. Perfekt plassert i det gyldne snitt, men hvis du ikke er av de som leser arabisk, urdu eller hindi som alle leses fra høyre mot venstre burde du kanskje fått den røde plassert til venstre i bildet i vår leseretning for vi leser jo bilder som vi leser bøker fra venstre mot høyre. Skal jeg være ekstra pirkete selv om det vel er uvesentlig så nevner jeg at du kunne nappa bildet 1 mm. opp i det høyre øvre hjørnet. Måtte jo få med det også. Roar. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Takker folkens:-) Har gått vekk fra ett av mine prinsipper, og postet bilde tatt med Fuji under Pentaxen.....sånn går det når en er gått tom..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg