Ovidia2 Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Min Fanny Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Fin komposisjon. Litt "Polaroidaktig" fargegjengivelse som fungerer fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Nydelig portrett med en stemningsfull belysning , fin komposisjon og fine duse farger . Bildet viser stor musikkglede. Liker det . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 17. november 2015 Forfatter Del Skrevet 17. november 2015 Tusen takk Lassern og Alec Ask ! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Jo, her får man mer inntrykk av gitarspilling i fint portrett. Polaroidfarger er nevnt og hun ser jo litt grønnaktig ut i ansiktet hvilket matcher den hvite skjorta som også har fått samme farge - ja, hele bildet har visst et grønnskjær. Kanskje har du en spesiell mening med det som jeg ikke ser for du er milevis fra å være noen nybegynner i faget. Jeg ville nok valgt en annen fargetoning, men så er det herrene Smaken og Baken som også ofte blander seg borti da. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg