Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det meningsløst, og dumt å forsøke å bli venner med eksen igjen?

Er det dumt av meg å forsøke å bli venner med eksen min igjen?  

25 stemmer

1. 1. Ville dere gitt det forsøket?

• Ja
      5
    • Nei
      20

Anbefalte innlegg

Hva mener dere? Er det meningsløst og dumt av meg å forsøke å bli venner med eksen min igjen?

Jeg ble svært skuffet, da han dumpet meg. Vet at jeg reagerte på en dum måte. Jeg kallte han idiot, psykopat, og sa mye dumt til han. Han ble sur på meg for det. Og brøt all kontakt. Men er det dumt å forsøke å bli venner med han igjen? Eller tror dere at det er håpløst å bli venn med en eks etter at jeg reagerte på den måten? 

Jeg er klar over at han ikke vil ha forhold med meg igjen, men dersom jeg får pratet med han, så kanskje han vil være venner igjen. Kanskje det ligger følelser igjen i han om å ha meg i livet sitt? Og kanskje derfor han ble så sur på meg? 

Anonymous poster hash: 9e686...886
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke er helt over han er det ikke noe vits i å forsøke å bli venn med han igjen tenker jeg. Da blir du bare værende på stedet hvil og kommer i hvert fall aldri over gutten. Hvorfor vil du egentlig ha han tilbake i livet ditt? Hva håper du å oppnå, sånn helt ærlig?

Lenke til kommentar

Hvis du ikke er helt over han er det ikke noe vits i å forsøke å bli venn med han igjen tenker jeg. Da blir du bare værende på stedet hvil og kommer i hvert fall aldri over gutten. Hvorfor vil du egentlig ha han tilbake i livet ditt? Hva håper du å oppnå, sånn helt ærlig?

Jeg håpet på et vennskap. Mulig min tankegang er helt merkelig...

Lenke til kommentar

Så hvis han sier ja til det og én uke etterpå får seg en dame. Hva vil du føle da? Når du plutselig får hans lykke uten deg slengt i tryne. Sier ikke dette for å være ekkel, men vet godt hvordan det er når man er glad i noen og ønsker å være i personens liv, men man ender opp med å bli mer såret. Fordi personen du fortsatt er glad i ikke tenker på deg slik lenger. Da dveler man bare på et sted der man ikke får kommet seg ordentlig over personen. Og det er jo ikke bra.

Er mange som sier at de ønsker seg et vennskap, men innerst inne håper de at eksen skal gi dem en ny sjanse etterhvert. Og da snakker vi om vennskap på falskt grunnlag og en situasjon som kan såre mer enn den hjelper.

Mitt råd er å heller finne glede i andre venner eller forsøke skaffe nye.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han har en annen eks som han er kjempegode venner med. De møtes og tar kaffi sammen, er hjemme hos hveandre, går å handler sammen og finner på mye sammen. Så dermed tenkte jeg at når han er så god venn for henne så kunne vel han ha vært god venn med meg og. Og jeg synes det er fint at ekser er venner hvis begge er glad i hveandre. Men nå vet jeg ikke helt hva han føler om meg. Er enig i det at når han finner ny så er det gjerne ikke så lett akkurat nå. Men en dag er det gjerne ikke et problem lenger.

Lenke til kommentar

Han har en annen eks som han er kjempegode venner med. De møtes og tar kaffi sammen, er hjemme hos hveandre, går å handler sammen og finner på mye sammen. Så dermed tenkte jeg at når han er så god venn for henne så kunne vel han ha vært god venn med meg og. Og jeg synes det er fint at ekser er venner hvis begge er glad i hveandre. Men nå vet jeg ikke helt hva han føler om meg. Er enig i det at når han finner ny så er det gjerne ikke så lett akkurat nå. Men en dag er det gjerne ikke et problem lenger.

Du høres ut som en stalker-type :p Haha

La han være i fred, så finner du din egen fred og :)

Gå ut, finn nye venner!

Anonymous poster hash: dcb85...4d5

Lenke til kommentar

Ho oppførte seg kanskje ikkje heilt idiot og kallte ham masse stygge ting?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...