sveinhovden Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Jeg har koblet en ekstern harddisk til min pc. Jeg finner den under diskbehandling som disk 1. Det står at den er klar og utildelt. Under enheter og skrivere står den oppført som My Book og at den fungerer som den skal. Men hvordan får jeg den aktiv, så jeg kan lagre på den? Endret 17. november 2015 av sveinhovden Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 ar du formattert den? Hvis den er ny? Eventuelt lagt opp en partisjon som en bokstav? D: som eksempel? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Utildelt betyr at den ikke har en partisjon. Eksterne disker vil alltid leveres ferdig partisjonert, så enten har noen slettet partisjonen, eller så er det noe galt med disken. Hvis du får problemer med å opprette en partisjon så er det noe galt. Slike problemer er ikke uvanlig med eksterne disker. Lenke til kommentar
sveinhovden Skrevet 17. november 2015 Forfatter Del Skrevet 17. november 2015 Utildelt betyr at den ikke har en partisjon. Eksterne disker vil alltid leveres ferdig partisjonert, så enten har noen slettet partisjonen, eller så er det noe galt med disken. Hvis du får problemer med å opprette en partisjon så er det noe galt. Slike problemer er ikke uvanlig med eksterne disker. Nå fungerer den. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå