Tor Rasmussen Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Eg har SSX og SSX Tricky, så kanskje dette blir neste spill under juletreet. Hvis du klarer å vente til pakkene skal åpnes kommer du til å få en virkelig flott romjul med SSX3. Ellers anbefaler jeg deg å skrape langs veikanten etter tomflasker slik at du muligens klarer å riste fram cash til spillet før. Det vil i alle fall korte ned ventetiden til jul. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 SSX3 er bare glimrende, rågøy hver gang jeg setter meg ned i gostolen og spiller litt. Kjørte freestyle i stad, kneppet vilt på paden og fikk med ett magne titusen poeng for et eller annet uber tricks jeg ikke vet hvordan jeg gjorde, men det så fett ut *grin* hadde rundt 120000 poeng ved avslutning av den runden. Fikk også sølv medalje i en race konkurranse etter en times spilling, skikkelig moro. De neste spillene jeg skal kjøpe til boksen blir Jak II Renegade, GT4 og MGS 3.. kjøper bare kremen av spill, resten gidder jeg ikke kaste bort penger på. Vurderer MOH serien, men foretrekker mus og tastatur for slikt. Lenke til kommentar
simes Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Realisme... En sloooow stilfull 180 method eller en 1080 mens man tar av seg brettet og slenger det rundt hodet? Tja. Amped 2 eier SSX3 lett. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Realisme... En sloooow stilfull 180 method eller en 1080 mens man tar av seg brettet og slenger det rundt hodet? Tja. Amped 2 eier SSX3 lett. At du gidder! Går ikke an å sammenligne disse spillene. Amped er simulator, SSX3 er arcade! Du løper vel ikke rundt og sammenligner CounterStrike og UnrealTournmanet også? Lenke til kommentar
simes Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Realisme... En sloooow stilfull 180 method eller en 1080 mens man tar av seg brettet og slenger det rundt hodet? Tja. Amped 2 eier SSX3 lett. At du gidder! Går ikke an å sammenligne disse spillene. Amped er simulator, SSX3 er arcade! Du løper vel ikke rundt og sammenligner CounterStrike og UnrealTournmanet også? Jo. To spill til samme plattform pleier man gjerne å sammenligne for å se hvilket som er best og hva man liker. Jeg foretrekker Amped 2 og Counter Strike fremfor SSX3 og UT. Battlefield enda bedre enn cs. Hvilke spill kunne man da sammenlignet SSX3 med? Ingen andre enn sine forgjengere. To snowboard spill kan sammenlignes, og i dette tilfellet liker jeg Amped 2 fremfor SSX3 pga. realismen. Enkelt og greit. Endret 19. november 2003 av zimen Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jaja, noen må jo være sånn også... Jeg foretrekker en 1080 hvor man tar av seg brettet jeg ass.. 180 er for pingler : Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Atter en gang. Det heter XBOX, ikke x-box! Så var det sagt, igjen... OMG HVEM BRYR SEG! FFS! ojj sa jeg FFS! det heter jo ikke det! ojj sa jeg OMG! det heter jo ikke det! latterlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå