BoRsE Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg synes spillet er veldig bra! men er det noen som har funnet noen negative sider ved dette arcade snowboard spillet? I så fall så dårlig at de vil bytte det med meg ! hehe Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 He he optimist! SSX3 Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg synes spillet er veldig bra!men er det noen som har funnet noen negative sider ved dette arcade snowboard spillet? I så fall så dårlig at de vil bytte det med meg ! hehe Du kan bare spille SSX3 online på PS2, litt surt for de som ikke har valgt den beste konsollen PS2 Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg synes spillet er veldig bra!men er det noen som har funnet noen negative sider ved dette arcade snowboard spillet? I så fall så dårlig at de vil bytte det med meg ! hehe Du kan bare spille SSX3 online på PS2, litt surt for de som ikke har valgt den beste konsollen PS2 Det er jo pga det forbanna opplegget til EA og Sony Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 sikkert festlig online, men der ville jeg bare blitt overkjørt uanz Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 mangler du nettverksadaptor så få av meg billig! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 SSX 3 er det beste spillet på noen konsoll så langt.. Lenke til kommentar
simes Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 SSX 3 er det beste spillet på noen konsoll så langt.. Jeg liker Amped 2 myyye bedre, men det er fordi jeg setter realisme ganske høyt i vurderingen. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 SSX 3 er det beste spillet på noen konsoll så langt.. Jeg liker Amped 2 myyye bedre, men det er fordi jeg setter realisme ganske høyt i vurderingen. Fair dinkum mate! Eller på godt norsk: Enig med du. Pluss at det ruler hardt på Xbox Live Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 SSX 3 er det beste spillet på noen konsoll så langt.. Jeg liker Amped 2 myyye bedre, men det er fordi jeg setter realisme ganske høyt i vurderingen. Fair dinkum mate! Eller på godt norsk: Enig med du. Pluss at det ruler hardt på Xbox Live Sterkt uenig! Vil du ha realisme, ta brettet på ryggen og ha deg opp i skiheisen! Eneste som er bedre med Amped 2 er "realismen" Likevel er fysikken i motoren i SSX 3 MYE bedre etter min mening.. Selv om det ikke er realistisk, så flyter det så enormt bra! Banedesignen på SSX 3 er også urolig bra. Får jo hakeslepp når en spiller. Slik er det slettes ikke i amped 2. En annen ting jeg sitter å lurer på når jeg spiller Amped 2 er: Hvor i helsike fins det løsssnø. Virker som det ikke eksisterer i Amped verdenen. I SSX 3 får en ofte cruise i løssnø, og fytti flate til bra det ser ut! Konklusjon: SSX 3 er MYE bedre enn Amped 2. Bare veldig trist at EA spill ikke er med på xbox Live.. Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Får ikke helt til gjøre noen skikkelige comboer i SSX3 (xbox) Noen som kan hjelpe meg med å få noen ubertriks eller en god guide? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg synes ikke SSX3 er terningkast 6. Ja, det er bra, men jeg synes 6'eren skal være en meget sjelden karakter og kun forbeholdt feilfrie toppspill. I SSX3 så er det en del ting jeg argrer meg over. Til tider er det ganske uoversiktlig. Noen steder ser det ut som man ikke skal kan kjøre, men siden de er merket med "Out of bounds"-skilt så er det en snarvei. Andre steder ser det ut til at en kan ta seg en liten snarvei rett over en haug i stedet for runt en sving, da blir det fort Off Limits. Recover. Noen ganger må en hamre på firkant, andre ganger får en ikke valget en gang. Online: Kun mot én annen om gangen. Og så blir man kastet ut i lobbyen igjen uten å få muligheten til revansj ? Tungvint. De har fjernet favorittgrabs'ene mine. (Holde inne 2 knapper samtidig eks: L2+R2, osv) Til tider lange loadetider for så å foreta et lite menyvalg, så ny ytterligere lang loadetid. Alle karakterene oppfører seg og føles lik å styre. Før var noen trege, noen raske osv. Brettene har ikke forskjellige egenskaper. Bare ulikt design. Før hadde vi jo boardercross, apline og triksebrett. Spillet saver ikke rekorder i gamesave. Skal man save rekorder må man gjøre det spesifikt. Unødvendig ! Må inn i menyen for å forandre kamera. + man har ikke lengre "se bak seg"-kamera. Det jeg vil fram til er ikke at SSX3 er dårlig. Men jeg synes godt Frode'ne (sone2 og vg) godt kunne spart 6'eren til andre spill. Jeg vil ha en terningskala noe i duren. 3 = gjennomsnitt. 4 = et bra spill 5 = et meget bra spill, opp mot perfekt (her plasserer jeg SSX3) 6 = et ultrabra spill uten irriterende feil og som tilbyr det gameren ønsker Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg synes ikke SSX3 er terningkast 6.Ja, det er bra, men jeg synes 6'eren skal være en meget sjelden karakter og kun forbeholdt feilfrie toppspill. Derfor foretrekker jeg en karakterskala fra 1 til 10 fremfor terningkast. De fleste sider som anmelder spill opererer ikke uten grunn med en slik skala (gamespot, ign, gamereactor og ikke minst gamer.no). På gamespot fikk SSX3 9,0, noe som blir litt for godt for terningkast 5, men ikke fullt så bra som en sekser (spillet er jo ikke perfekt). Jeg syns det kan være greit å lese vg og dagblad-anmeldelser av spill for å få et inntrykk av hvordan spillet er, men holder meg til sider som spesialiserer seg på spill hvis jeg skal ha en seriøs vurdering av grafikk, gameplay, varighet osv. Lenke til kommentar
JumboJet Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Et utrolig morsomt spill, spesielt PS2 versjonen som også kan spilles online! Lenke til kommentar
dreadful Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Skuffet! Jeg syntes dette var så og si likt som enern og toern! Greit at det så penere ut, var litt mer å gjøre, annerledes upgrade funskjon, men det stoppet der! Jeg spilte dette spillet 2 kvelder, og nå kommer det til å støve bort i evig tid! Tamt, savnet noe banebrytende! Også var det til tider forvirrende mange muligheter! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Har nettopp kjøpt det og spilte det i dag (takk til Zailor.no som er utrolig kjappe med leveringen!), det er kjempekos! Kjøpte det fordi jeg vil "kule'n" med å trikse og bare kjøre litt vilt. Det er ganske fritt, selv om det kanskje ikke er fullt så fritt som noen trodde. Og det er noen himla magesug fremkallende hopp her og der Det flyter veldig bra, la merke til at det hakket litt en eller to ganger, men da var veldig mange lyskilder i bevegelse samtidig. Det er uansett ingen tvil om at PS2 er gammel, men den holder fint koken. Angrer så langt ikke på kjøpet, jeg. Realisme hadde jeg overhodet ikke i tankene da jeg kjøpte det, jeg ville ha noe som var like vilt som Motocross Madness 2 og slike spill, og da var dette midt i blinken, med alle de vanvittige airs man kan gjøre. Kommer neppe til å kjøpe online utstyr til boksen, kjøper heller en XBOX og spiller online med den. ....... bedre nå? Endret 18. november 2003 av Hidden Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Atter en gang. Det heter XBOX, ikke x-box! Så var det sagt, igjen... Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 TORGEIRS, du er et geni! KUnne ikke sagt meg mer enig ! Selv om det finnes masse x-box (næda) xbox-freaks som tenker mer på realisme enn spilbarhet trenger dere ikke å hate alt som tyner grensene til det MINIMALE. Playstation 2 ER best, og sånn er det bare Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Eg har SSX og SSX Tricky, så kanskje dette blir neste spill under juletreet. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Sett screenshots av de to spillene; SSX 3 ¨å være hundreogørten ganger bedre enn de der på grafikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå