AnonymDiskusjon Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Lurer på om noen kjenner til en plass der man nesten får forbrukslån uansett hva? Jeg er ikke så hypp på å gjøre det men vet med sikkerhet at jeg kan betale dette ned fra våren. Deler av det jeg låner skal jeg også bruke til å betale ned med. Har fått avslag her og der og vet ikke hvilken plass jeg kan søke på lenger. Ikke all verden jeg har tenkt på men 60.000,- er planen å låne da. Anonymous poster hash: 427e0...f91 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 https://www.google.ch/search?q=forbrukslan+uten+sikkerhet&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=QPxKVu2JOIO0Uf_gpJgB#q=forbruksl%C3%A5n+uten+sikkerhet Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Bruke penger man ikke har er i utgangspunktet ikke spesielt lurt. Når du har fått avslag "her og der" i tillegg, anbefaler jeg definitivt å ikke ta opp lån. Når banker er skeptiske bør du være skeptisk. Tipper du vil havne i området 20% rente, og med 6mnd løpetid vil det koste deg min.6000kr, pluss etableringsgebyr, terminkostnader osv. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Lurer på om noen kjenner til en plass der man nesten får forbrukslån uansett hva? Jeg er ikke så hypp på å gjøre det men vet med sikkerhet at jeg kan betale dette ned fra våren. Deler av det jeg låner skal jeg også bruke til å betale ned med. Har fått avslag her og der og vet ikke hvilken plass jeg kan søke på lenger. Ikke all verden jeg har tenkt på men 60.000,- er planen å låne da. Anonymous poster hash: 427e0...f91 Om du får avslag bør du jo ta dette til ettertanke, du har ikke råd til dette. 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Vet ikke om et eneste sted som sier ja uten å sjekke hva du hadde inn i fjor ol. Privat er løsningen da, men det burde jo vurderes nøye hvor viktig disse 60k er. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Har du fått avslag og du må ha penger så start lavt, flere plasser Lenke til kommentar
Rafalinvestment Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 (endret) Du bør holde deg unna kredittgjeld, ta heller en ekstra jobb på siden der du kan tjene litt ekstra i måneden. Endret 17. desember 2015 av Rafalinvestment 1 Lenke til kommentar
Fjellrapp Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Kan du slutte å skrive med fet tekst? Til TS: så fremt du ikke ha torpedoer etter deg finn andre løsninger. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Fint om folk besvarer spørsmålet i stedet for å moralisere. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå