Slitenkæll Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) SERIØST, 8/10? Du var vel ikke en smule bedugget da det spilte dette spillet Espen Jansen? Men seriøst, dette er kanskje det dårligste skytespillet jeg har spilt på lenge... takk og lov at jeg kjøpte det til 299,- i butikken til XBOX One. Jeg har faktisk prøvd å få pengene mine refundert, men banken min vil ikke hjelpe meg med å sende en "request for refund" da jeg etter samtale med brukerstøtte til Microsoft måtte gjøre det på den måten. Dette spillet er fantasiløst og kjedelig. Når det bærer navnet "Star Wars" så forventer jeg å kunne hoppe inn i spillet og spille en sabelsvingende jedi som i gode gamle KOTOR. DET var en kult multiplayer skirmish spill det! Modusene hvor du faktisk kan spille som en som bruker the force er i mindre tall, og attpåtil er det noe som går på rundgang da kun 3 på hvert lag kan være en helt. Resten løper rundt som kveg som oneshottes av de andre heltene... KJEMPEGØY! Og disse modusene med rebels vs stormtrooper er vanvittig kjedelig. Men det blir det for når det eneste våpnet du har er en blaster som sier "pew pew" i ulike nyanser og hurtighet. Ingen klasser som assault, engineer, medic eller noe. Å løpe rundt før en får jetpack i det hele tatt er så utrolig kjedelig. Noen av kartene er ekstra slitsomme da en må løpe hele veien rundt for å komme seg opp i terrenget. Flymodusene er greie nok... til å være romskip får jeg aldri følelsen av at de er kjappe, det går tregt. Og jeg kan ikke engang ta en "barrel roll". Eneste unnamanøveren som egentlig funker er den halve loop 180 graderen. Å bare flytte seg noen meter til høyre eller venstre hjelper ikke en pøkk når du har en x-wing i raua som har lock på deg. Singleplayer "missions" har så og så 0 verdi. Det er litt gøy å sitte splittscreen med en kompis men det blir fremdeles alt for kjedelig i rebel vs. stormtrooper modusene... yawn! Skribenten på denne artikkelen gjør en litt patetisk sammenligning mot COD, nesten uvitende at det er DICE som har laget Battlefront. At en ikke får achivements for å spille en zombieversjon går rett og slett på at DICE har blitt overstyrt av EA/Lucas. Om en ser hva DICE gjør i Battlefield så vet en hvor bra det kan bli... så den sammenligningen kunne han ha spart seg for. Jeg skulle ha vært litt raskere på labben med å få det refundert av Microsoft, fullstendig ikke verdt det. All ære til deg som gidder å skrive et så langt innlegg som mest sannsynlig ingen gidder å lese fordi de forstår etter to linjer hvor det bærer. Klapp klapp klapp Endret 7. februar 2016 av Disconnected Lenke til kommentar
DUFF_B33R Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) SERIØST, 8/10? Du var vel ikke en smule bedugget da det spilte dette spillet Espen Jansen? Men seriøst, dette er kanskje det dårligste skytespillet jeg har spilt på lenge... takk og lov at jeg kjøpte det til 299,- i butikken til XBOX One. Jeg har faktisk prøvd å få pengene mine refundert, men banken min vil ikke hjelpe meg med å sende en "request for refund" da jeg etter samtale med brukerstøtte til Microsoft måtte gjøre det på den måten. Dette spillet er fantasiløst og kjedelig. Når det bærer navnet "Star Wars" så forventer jeg å kunne hoppe inn i spillet og spille en sabelsvingende jedi som i gode gamle KOTOR. DET var en kult multiplayer skirmish spill det! Modusene hvor du faktisk kan spille som en som bruker the force er i mindre tall, og attpåtil er det noe som går på rundgang da kun 3 på hvert lag kan være en helt. Resten løper rundt som kveg som oneshottes av de andre heltene... KJEMPEGØY! Og disse modusene med rebels vs stormtrooper er vanvittig kjedelig. Men det blir det for når det eneste våpnet du har er en blaster som sier "pew pew" i ulike nyanser og hurtighet. Ingen klasser som assault, engineer, medic eller noe. Å løpe rundt før en får jetpack i det hele tatt er så utrolig kjedelig. Noen av kartene er ekstra slitsomme da en må løpe hele veien rundt for å komme seg opp i terrenget. Flymodusene er greie nok... til å være romskip får jeg aldri følelsen av at de er kjappe, det går tregt. Og jeg kan ikke engang ta en "barrel roll". Eneste unnamanøveren som egentlig funker er den halve loop 180 graderen. Å bare flytte seg noen meter til høyre eller venstre hjelper ikke en pøkk når du har en x-wing i raua som har lock på deg. Singleplayer "missions" har så og så 0 verdi. Det er litt gøy å sitte splittscreen med en kompis men det blir fremdeles alt for kjedelig i rebel vs. stormtrooper modusene... yawn! Skribenten på denne artikkelen gjør en litt patetisk sammenligning mot COD, nesten uvitende at det er DICE som har laget Battlefront. At en ikke får achivements for å spille en zombieversjon går rett og slett på at DICE har blitt overstyrt av EA/Lucas. Om en ser hva DICE gjør i Battlefield så vet en hvor bra det kan bli... så den sammenligningen kunne han ha spart seg for. Jeg skulle ha vært litt raskere på labben med å få det refundert av Microsoft, fullstendig ikke verdt det. All ære til deg som gidder å skrive et så langt innlegg som mest sannsynlig ingen gidder å lese fordi de forstår etter to linjer hvor det bærer. Klapp klapp klapp du gjorde? forøvrig off-topic så "klapp klapp klapp" til deg og Endret 7. februar 2016 av DUFF_B33R Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) SERIØST, 8/10? Du var vel ikke en smule bedugget da det spilte dette spillet Espen Jansen? Men seriøst, dette er kanskje det dårligste skytespillet jeg har spilt på lenge... takk og lov at jeg kjøpte det til 299,- i butikken til XBOX One. Jeg har faktisk prøvd å få pengene mine refundert, men banken min vil ikke hjelpe meg med å sende en "request for refund" da jeg etter samtale med brukerstøtte til Microsoft måtte gjøre det på den måten. Dette spillet er fantasiløst og kjedelig. Når det bærer navnet "Star Wars" så forventer jeg å kunne hoppe inn i spillet og spille en sabelsvingende jedi som i gode gamle KOTOR. DET var en kult multiplayer skirmish spill det! Modusene hvor du faktisk kan spille som en som bruker the force er i mindre tall, og attpåtil er det noe som går på rundgang da kun 3 på hvert lag kan være en helt. Resten løper rundt som kveg som oneshottes av de andre heltene... KJEMPEGØY! Og disse modusene med rebels vs stormtrooper er vanvittig kjedelig. Men det blir det for når det eneste våpnet du har er en blaster som sier "pew pew" i ulike nyanser og hurtighet. Ingen klasser som assault, engineer, medic eller noe. Å løpe rundt før en får jetpack i det hele tatt er så utrolig kjedelig. Noen av kartene er ekstra slitsomme da en må løpe hele veien rundt for å komme seg opp i terrenget. Flymodusene er greie nok... til å være romskip får jeg aldri følelsen av at de er kjappe, det går tregt. Og jeg kan ikke engang ta en "barrel roll". Eneste unnamanøveren som egentlig funker er den halve loop 180 graderen. Å bare flytte seg noen meter til høyre eller venstre hjelper ikke en pøkk når du har en x-wing i raua som har lock på deg. Singleplayer "missions" har så og så 0 verdi. Det er litt gøy å sitte splittscreen med en kompis men det blir fremdeles alt for kjedelig i rebel vs. stormtrooper modusene... yawn! Skribenten på denne artikkelen gjør en litt patetisk sammenligning mot COD, nesten uvitende at det er DICE som har laget Battlefront. At en ikke får achivements for å spille en zombieversjon går rett og slett på at DICE har blitt overstyrt av EA/Lucas. Om en ser hva DICE gjør i Battlefield så vet en hvor bra det kan bli... så den sammenligningen kunne han ha spart seg for. Jeg skulle ha vært litt raskere på labben med å få det refundert av Microsoft, fullstendig ikke verdt det. All ære til deg som gidder å skrive et så langt innlegg som mest sannsynlig ingen gidder å lese fordi de forstår etter to linjer hvor det bærer.Klapp klapp klapp du gjorde? forøvrig off-topic så "klapp klapp klapp" til deg og Nei. Jeg leste som sagt kun to linjer. On topic. Likte forøvrig spillet, underholdende. Men la det på hylla før jeg rakk å unlocke shadowtrooperen. Blir dessverre fort kjedelig så vis du har planer om å " investere " mye tid i spillet så ville jeg valgt et annet spill. Endret 7. februar 2016 av Disconnected Lenke til kommentar
DUFF_B33R Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) SERIØST, 8/10? Du var vel ikke en smule bedugget da det spilte dette spillet Espen Jansen? Men seriøst, dette er kanskje det dårligste skytespillet jeg har spilt på lenge... takk og lov at jeg kjøpte det til 299,- i butikken til XBOX One. Jeg har faktisk prøvd å få pengene mine refundert, men banken min vil ikke hjelpe meg med å sende en "request for refund" da jeg etter samtale med brukerstøtte til Microsoft måtte gjøre det på den måten. Dette spillet er fantasiløst og kjedelig. Når det bærer navnet "Star Wars" så forventer jeg å kunne hoppe inn i spillet og spille en sabelsvingende jedi som i gode gamle KOTOR. DET var en kult multiplayer skirmish spill det! Modusene hvor du faktisk kan spille som en som bruker the force er i mindre tall, og attpåtil er det noe som går på rundgang da kun 3 på hvert lag kan være en helt. Resten løper rundt som kveg som oneshottes av de andre heltene... KJEMPEGØY! Og disse modusene med rebels vs stormtrooper er vanvittig kjedelig. Men det blir det for når det eneste våpnet du har er en blaster som sier "pew pew" i ulike nyanser og hurtighet. Ingen klasser som assault, engineer, medic eller noe. Å løpe rundt før en får jetpack i det hele tatt er så utrolig kjedelig. Noen av kartene er ekstra slitsomme da en må løpe hele veien rundt for å komme seg opp i terrenget. Flymodusene er greie nok... til å være romskip får jeg aldri følelsen av at de er kjappe, det går tregt. Og jeg kan ikke engang ta en "barrel roll". Eneste unnamanøveren som egentlig funker er den halve loop 180 graderen. Å bare flytte seg noen meter til høyre eller venstre hjelper ikke en pøkk når du har en x-wing i raua som har lock på deg. Singleplayer "missions" har så og så 0 verdi. Det er litt gøy å sitte splittscreen med en kompis men det blir fremdeles alt for kjedelig i rebel vs. stormtrooper modusene... yawn! Skribenten på denne artikkelen gjør en litt patetisk sammenligning mot COD, nesten uvitende at det er DICE som har laget Battlefront. At en ikke får achivements for å spille en zombieversjon går rett og slett på at DICE har blitt overstyrt av EA/Lucas. Om en ser hva DICE gjør i Battlefield så vet en hvor bra det kan bli... så den sammenligningen kunne han ha spart seg for. Jeg skulle ha vært litt raskere på labben med å få det refundert av Microsoft, fullstendig ikke verdt det. All ære til deg som gidder å skrive et så langt innlegg som mest sannsynlig ingen gidder å lese fordi de forstår etter to linjer hvor det bærer.Klapp klapp klapp du gjorde? forøvrig off-topic så "klapp klapp klapp" til deg og Nei. Jeg leste som sagt kun to linjer. On topic. Likte forøvrig spillet, underholdende. Men la det på hylla før jeg rakk å unlocke shadowtrooperen. Blir dessverre fort kjedelig så vis du har planer om å " investere " mye tid i spillet så ville jeg valgt et annet spill. Du likte spillet... men gadd ikke å spille? awesome Rank systemet er helt lol... Variasjonen av våpnene er så liten, eneste som differ en "pew pew pew" fra en annen er hagla CA-87. Da gjenstår disse kortene som adder litt, men serr... jetpack burde vært default. Uten er mobiliteten svært liten synes jeg. Da er det disse skinsa... så utrolig teit. Må jeg levle helt til god damn rank 40 for å få de tøffere skinsa??? Alt før er jo bare helt håpløst usless content. Burde vært mulig å customize selv. Heltene er for kraftige etter min mening... det er så og si insta death. Endret 7. februar 2016 av DUFF_B33R Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 SERIØST, 8/10? Du var vel ikke en smule bedugget da det spilte dette spillet Espen Jansen?Men seriøst, dette er kanskje det dårligste skytespillet jeg har spilt på lenge... takk og lov at jeg kjøpte det til 299,- i butikken til XBOX One. Jeg har faktisk prøvd å få pengene mine refundert, men banken min vil ikke hjelpe meg med å sende en "request for refund" da jeg etter samtale med brukerstøtte til Microsoft måtte gjøre det på den måten. Dette spillet er fantasiløst og kjedelig. Når det bærer navnet "Star Wars" så forventer jeg å kunne hoppe inn i spillet og spille en sabelsvingende jedi som i gode gamle KOTOR. DET var en kult multiplayer skirmish spill det! Modusene hvor du faktisk kan spille som en som bruker the force er i mindre tall, og attpåtil er det noe som går på rundgang da kun 3 på hvert lag kan være en helt. Resten løper rundt som kveg som oneshottes av de andre heltene... KJEMPEGØY! Og disse modusene med rebels vs stormtrooper er vanvittig kjedelig. Men det blir det for når det eneste våpnet du har er en blaster som sier "pew pew" i ulike nyanser og hurtighet. Ingen klasser som assault, engineer, medic eller noe. Å løpe rundt før en får jetpack i det hele tatt er så utrolig kjedelig. Noen av kartene er ekstra slitsomme da en må løpe hele veien rundt for å komme seg opp i terrenget. Flymodusene er greie nok... til å være romskip får jeg aldri følelsen av at de er kjappe, det går tregt. Og jeg kan ikke engang ta en "barrel roll". Eneste unnamanøveren som egentlig funker er den halve loop 180 graderen. Å bare flytte seg noen meter til høyre eller venstre hjelper ikke en pøkk når du har en x-wing i raua som har lock på deg. Singleplayer "missions" har så og så 0 verdi. Det er litt gøy å sitte splittscreen med en kompis men det blir fremdeles alt for kjedelig i rebel vs. stormtrooper modusene... yawn! Skribenten på denne artikkelen gjør en litt patetisk sammenligning mot COD, nesten uvitende at det er DICE som har laget Battlefront. At en ikke får achivements for å spille en zombieversjon går rett og slett på at DICE har blitt overstyrt av EA/Lucas. Om en ser hva DICE gjør i Battlefield så vet en hvor bra det kan bli... så den sammenligningen kunne han ha spart seg for. Jeg skulle ha vært litt raskere på labben med å få det refundert av Microsoft, fullstendig ikke verdt det. All ære til deg som gidder å skrive et så langt innlegg som mest sannsynlig ingen gidder å lese fordi de forstår etter to linjer hvor det bærer.Klapp klapp klapp du gjorde? forøvrig off-topic så "klapp klapp klapp" til deg og Nei. Jeg leste som sagt kun to linjer.On topic. Likte forøvrig spillet, underholdende. Men la det på hylla før jeg rakk å unlocke shadowtrooperen. Blir dessverre fort kjedelig så vis du har planer om å " investere " mye tid i spillet så ville jeg valgt et annet spill. Du likte spillet... men gadd ikke å spille? awesome Rank systemet er helt lol... Variasjonen av våpnene er så liten, eneste som differ en "pew pew pew" fra en annen er hagla CA-87. Da gjenstår disse kortene som adder litt, men serr... jetpack burde vært default. Uten er mobiliteten svært liten synes jeg. Da er det disse skinsa... så utrolig teit. Må jeg levle helt til god damn rank 40 for å få de tøffere skinsa??? Alt før er jo bare helt håpløst usless content. Burde vært mulig å customize selv. Heltene er for kraftige etter min mening... det er så og si insta death. Ja, men det ble fort kjedelig? "rank systemet er helt lol.." Wow du burde skrive flere spill anmeldelser. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå