Espen Jansen Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Star Wars Battlefront byr på gåsehud og ærefrykt, men opplevelsen falmer litt over tid.ANMELDELSE: Star Wars Battlefront Lenke til kommentar
eirik_sn Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Storkoste meg med betaen - laster ned preload nå. Blir en sekser med øl og en pose saltstenger på torsdag ja 7 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Saltstenger er et av få snacks som kan kombineres med gaming. Blir ikke fett åå fingra Immer Dabei! 5 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Beta var konge så blir nok et kjøp etterhvert. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Står glatt over dette ja. 1 Lenke til kommentar
Martin H Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Ble rett og slett at jeg for første gang forhåndsbestilte spillet + season pass... Det var kostbart... Men jeg gleder meg Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Likte betaen egentlig overaskende godt. Men Full pris kjøp blir det nok ikke. Kanskje som Julegave ønske, vi får se. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Likte spillet jeg, det er simpelt dum underholdning(akkurat som filmene) Og spillet er ganske tro gjenskaping av starwars kamper. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Dette skal spilles, men jeg håper jeg klarer å vente litt til en liten priskrig begynner hehe. Ser at forhåndsbestilling ligger på 400. jeg håper på et release versjonen kjapt skal ned i 300kr;) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Ligger forhåndsnedlastet og klart på PS4, og jeg gleder meg. Riktig nok som spådd får jeg besøk hele kommende helg så blir neppe mye tid til spilling denne uken Valgte å gå for standard utgaven, så får jeg heller se mer konkret hva Season Pass inneholder i fremtiden. EDIT: Fire nye spillmoduser. 16 flerspillerkart. Fire nye helter og skurker. Over 20 nye deler med «galaktisk teknologi». Tidlig tilgang til nye nedlastbare pakker. Endret 17. november 2015 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Etter å ha sett endel anmeldelser og klipp idag så blir det nok å løpe å kjøpe dette i morgen ja! Season pass kjøper jeg om jeg er fortsatt gira og sulten på mer etter xx timer spilling. Lenke til kommentar
Soles Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Nei ellers takk, mine ører og hode får vondt av lyden i spillet. Musikk mens man konsentrer seg, og lyden av laser må jeg ta en 1 time pause. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 "Og det å innta skyene over spillbrettet er en helt fantastisk følelse. Aldri har DICE lagd like gode kjøretøy, og det er som en drøm å navigere himmelrommet over bakkekampene " Haha, takk for satire anmeldelse. Å fly i battlefront var jo heilt jævlig Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Nei ellers takk, mine ører og hode får vondt av lyden i spillet. Musikk mens man konsentrer seg, og lyden av laser må jeg ta en 1 time pause. Lyden av blasters! Er helt lik som i filmene. Lenke til kommentar
SaleEfag Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Digget betaen, men Fallout 4 tar min tid. Så blir nok kjøp nå rett før jul tenker jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Er i ekstase etter 4-5 timer med dette i kveld. Vært star wars fan siden 1977 og endelig kan man kose seg helt ut i dette universet. Og mer blir det! driter i om det koster skjorta Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Dette spillet er jo Battlefield i star wars drakt. Utrolig skuffende at Dice ikke laget annet enn et reskinnet Battlefield. Gameplayet er helt likt, samt at spillet mangler mye innhold som gjorde Battlefront 2 helt episk. Hadde gledet meg masse til dette, frem til jeg prøvde spillet. EA og Dice ødela hele Battlefront serien med dette spillet, da det faktisk er og føles helt som Battlefield med laser våpen. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Spilt Battlefield 3,4 og Hardline. Eneste som minte meg Battlefield var store områder som kampene foregikk på. Fikk 0 følelse at jeg spilte et Battlefield spill i Star Wars drakt.... 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå