Lucifer 666 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Drømte i natt at jeg hadde vunnet en tur til Komplett's hovedlager. Fikk da gå rundt å snoke og fylle opp en handlekurv med hva som helst jeg hadde lyst på. Tingene måtte ligge oppi kurven og den kunne fylles helt opp.... Fy FA'EN jeg var sinna da jeg våkna og skjønte at det var en drøm.....!!! Lenke til kommentar
lodott Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hehe..våt "nerdedrøm" ! Lenke til kommentar
knert Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 kjipt.. jeg drømte at jeg fikk kraniebrudd for en stund siden. falt forover, tok ikke imot med hendene.. da går det galt da. btw. hadde vært kult med en "grafse-runde" på komplett sitt hovedlager. *grin* Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Drømte i natt at jeg hadde vunnet en tur til Komplett's hovedlager. Fikk da gå rundt å snoke og fylle opp en handlekurv med hva som helst jeg hadde lyst på. Tingene måtte ligge oppi kurven og den kunne fylles helt opp.... Fy FA'EN jeg var sinna da jeg våkna og skjønte at det var en drøm.....!!! skjønner jeg jevla godt! men kanskje en dag vil din drøm gå opp i oppfylelse? man vet jo aldri Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Drømte i natt at jeg hadde vunnet en tur til Komplett's hovedlager. Fikk da gå rundt å snoke og fylle opp en handlekurv med hva som helst jeg hadde lyst på. Tingene måtte ligge oppi kurven og den kunne fylles helt opp.... Fy FA'EN jeg var sinna da jeg våkna og skjønte at det var en drøm.....!!! skjønner jeg jevla godt! men kanskje en dag vil din drøm gå opp i oppfylelse? man vet jo aldri Ja tenk å fått den muligheten.... Hadde vel gått til kabelavdelingen først å funnet noe til å surre alt fast til på handlevogna ja. Skulle satt ny rekord i hvor mye 4 handlevognhjul kan løfte Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Kanskje det er et hint fra fremtiden om at du bør lage deg en liten liste og taktikk på hvordan og hva du skal få med deg : Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Edit: Slettes pga Nachspiel.... Endret 16. november 2003 av Lucifer 666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå