Gå til innhold

Sinnsyk drøm

Lucifer 666

Anbefalte innlegg

Drømte i natt at jeg hadde vunnet en tur til Komplett's hovedlager. Fikk da gå rundt å snoke og fylle opp en handlekurv med hva som helst jeg hadde lyst på. Tingene måtte ligge oppi kurven og den kunne fylles helt opp....

Fy FA'EN jeg var sinna da jeg våkna og skjønte at det var en drøm.....!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Drømte i natt at jeg hadde vunnet en tur til Komplett's hovedlager. Fikk da gå rundt å snoke og fylle opp en handlekurv med hva som helst jeg hadde lyst på. Tingene måtte ligge oppi kurven og den kunne fylles helt opp....

skjønner jeg jevla godt! men kanskje en dag vil din drøm gå opp i oppfylelse? :shrug: man vet jo aldri ;)

Lenke til kommentar

skjønner jeg jevla godt! men kanskje en dag vil din drøm gå opp i oppfylelse? :shrug: man vet jo aldri ;)

Ja tenk å fått den muligheten....

Hadde vel gått til kabelavdelingen først å funnet noe til å surre alt fast til på handlevogna ja. Skulle satt ny rekord i hvor mye 4 handlevognhjul kan løfte :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...