Fotoskrulla Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Spjelkavikelva Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Nydelig elvelandskap , fin komposisjon , fine farger og fint lys . skarpt og med en fin vannstrøm i elven. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Jeg har gått tilbake til Opera som nettleser da den nye Microsoft Edge ikke fungerer bl.a. på fullskjerm med F11. men da jeg forsøkte å skrive kommentarer her med Opera så funket det ikke. Ikke fikk jeg lagt inn bilder med opera heller. Hvis jeg må bruke andre nettlesere på tek.no så blir det nok takk for meg. Spent på om dette virker. Nå liker jo ikke jeg laaange lukkertider på levende vann. men dette holder seg jo sånn noenlunde innenfor. Roar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Smukt ser det ud dejlige kraftige farver ..flot med vandet i bevægelse vh Suss 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. november 2015 Forfatter Del Skrevet 17. november 2015 Nydelig elvelandskap , fin komposisjon , fine farger og fint lys . skarpt og med en fin vannstrøm i elven. Mvh Alec Tusen takk Alec! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. november 2015 Forfatter Del Skrevet 17. november 2015 Smukt ser det ud dejlige kraftige farver ..flot med vandet i bevægelse vh Suss Tusen takk Suss! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. november 2015 Forfatter Del Skrevet 17. november 2015 Jeg har gått tilbake til Opera som nettleser da den nye Microsoft Edge ikke fungerer bl.a. på fullskjerm med F11. men da jeg forsøkte å skrive kommentarer her med Opera så funket det ikke. Ikke fikk jeg lagt inn bilder med opera heller. Hvis jeg må bruke andre nettlesere på tek.no så blir det nok takk for meg. Spent på om dette virker. Nå liker jo ikke jeg laaange lukkertider på levende vann. men dette holder seg jo sånn noenlunde innenfor. Roar Det er noe herk når data'n ikke vil samarbeide! Håper du finner ut av det, ville jo vært synd om du forsvant! Jeg vet du ikke liker lange lukkertider på rennende vann, så jeg hadde et bilde i bakhånd til deg, hvis dette ikke falt i smak..., men det var visst innafor. Takk for kommentar! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Fine fargetoner her, både det grønne og den gråblå bekken (eller elva). Fin komposisjon ved at både bekken og stien på venstresida følger samme vegen innover. Flott Helene! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. november 2015 Forfatter Del Skrevet 17. november 2015 Fine fargetoner her, både det grønne og den gråblå bekken (eller elva). Fin komposisjon ved at både bekken og stien på venstresida følger samme vegen innover. Flott Helene! Hyggelig at du likte det Fredrik Egentlig er det ikke et spesielt hyggelig sted dette her, men en kan få til litt av hvert med foto. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Så flott - passe sløring synes jeg 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. november 2015 Forfatter Del Skrevet 17. november 2015 Så flott - passe sløring synes jeg Tusen takk Torhild! ? Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Det er et dejligt billede, med fine klare farver og blødt vand. Smukt. Mvh. John 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Meget severdig. Synes både sløringen og eksponeringen av vannet ble veldig bra. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. november 2015 Forfatter Del Skrevet 18. november 2015 Det er et dejligt billede, med fine klare farver og blødt vand. Smukt. Mvh. John Det var en meget hyggelig kommentar! Tusen takk John! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. november 2015 Forfatter Del Skrevet 18. november 2015 Meget severdig. Synes både sløringen og eksponeringen av vannet ble veldig bra. Mvh. Rolf Tusen takk Rolf! Ja, ble ganske fornøyd sjøl også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg