Gå til innhold

Spjelkavikelva

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har gått tilbake til Opera som nettleser da den nye Microsoft Edge ikke fungerer bl.a. på fullskjerm med F11.

men da jeg forsøkte å skrive kommentarer her med Opera så funket det ikke. Ikke fikk jeg lagt inn bilder med opera heller. Hvis jeg må bruke andre nettlesere på tek.no så blir det nok takk for meg.

Spent på om dette virker.

Nå liker jo ikke jeg laaange lukkertider på levende vann. men dette holder seg jo sånn noenlunde innenfor.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har gått tilbake til Opera som nettleser da den nye Microsoft Edge ikke fungerer bl.a. på fullskjerm med F11.

men da jeg forsøkte å skrive kommentarer her med Opera så funket det ikke. Ikke fikk jeg lagt inn bilder med opera heller. Hvis jeg må bruke andre nettlesere på tek.no så blir det nok takk for meg.

Spent på om dette virker.

Nå liker jo ikke jeg laaange lukkertider på levende vann. men dette holder seg jo sånn noenlunde innenfor.

Roar

Det er noe herk når data'n ikke vil samarbeide! :confused: Håper du finner ut av det, ville jo vært synd om du forsvant! :(

Jeg vet du ikke liker lange lukkertider på rennende vann, så jeg hadde et bilde i bakhånd til deg, hvis dette ikke falt i smak..., men det var visst innafor. :cool: Takk for kommentar!

Lenke til kommentar

Fine fargetoner her, både det grønne og den gråblå bekken (eller elva).

Fin komposisjon ved at både bekken og stien på venstresida følger samme vegen innover.

Flott Helene!

Hyggelig at du likte det Fredrik :)

Egentlig er det ikke et spesielt hyggelig sted dette her, men en kan få til litt av hvert med foto.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...