Lord Hassan Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Alt har funka fint med min skjerm, helt inntil igår. Hver gang pcen kommer til login menyen (kjører xp) så har den oppløsning 640*480, må inn i windows og sette den opp til 1280*1024. Hver eneste gang, selv om jeg bare skal reboote. Hvorfor det? Utrolig irriterende, noen som har noen løsninger? Virker som den liksom ikke lagrer oppløsninga. Lenke til kommentar
phanti Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Høres ut som XP det. Det skjedde meg og når jeg prøvde XP. Satte opp oppløsninga og restarta så var det bra igjen. Vet ikke om noe du kan prøve på som fikser dette :\ Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 men her blir det ikke bra igjen ;/ Men cluet er at den funka igår, har ikke hatt noen problemer før det... Så det er mulig jeg har gjort et eller annet, men jeg aner ikke hva.. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Prøv typisk å avinstallere skjermkortdrivere og evt skjermdrivere, og deretter legge inn alt på nytt igjen. Burde funke. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 da er det gjort hjelper ikke det heller.... Gud så irriterende.. Fatter ikke hva jeg har gjort heller. BLir 640*480 fra loging og vidre, helt til jeg manuelt må stille om. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 kan det være noe med kabler? Men hadde det vært noe galt, så hadde det vel ikke godt å sette opp oppløsninga igjen inne i windows? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå