fjarle Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Sjefen selv mener selskapet skylder brukerne å gi dem valgmuligheter.INTERVJU: Nettleseren Vivaldi får kodekorrektur fra brukerne Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Støtter den adblock? Hvis ikke er den helt ubrukelig for min del. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg gulpetter Skrevet 17. november 2015 Populært innlegg Del Skrevet 17. november 2015 I ein tidsalder der alt av teknologi skal tilpassast minste felles multiplum, so er det kjekt å sjå nokon som tør å satse på superbrukarar. 11 Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Støtter den adblock? Hvis ikke er den helt ubrukelig for min del. Ja, Chrome extensions. Ublock Origin har jeg installert 2 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Vivaldi er allerede min foretrukne nettleser. Ikke den mest stabile ennå, men den jeg foretrekker å bruke. Vertikal tab bar er avgjørende for meg. Mye ryddigere når man kan se mer enn et par bokstaver per tab. 4 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 PRøvde Vivaldi i en uke her for litt siden, må si jeg ble imponert. Litt ustabil og ett par funksjoner som mangler, men når den blir mer stabil, og får bokmerke synkronisering, blir det ett garantert bytte vekk fra chrome/FireFox. 1 Lenke til kommentar
Unubtan1um Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Har nå brukt Vivaldi nesten fra starten av techpreview, og må si at det er den beste browseren for meg. Om det er for andre hvet jeg ikke, men som nevnt tidligere så er dette en browser som en superbruker vil like. Men den funker også supert for en normal bruker 2 Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Laster den ned nå, det skal bli morsomt og prøve! Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Vivaldi blir nok min nye nettleser, men jeg har villet vente til den var kommet lenger i utviklingen. Fint at dere skriver utfyllende om den, og ser frem til flere artikler om hvordan den er i bruk. Lenke til kommentar
OleDenStore Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Beta utgaven med ffmpeg fra AUR funker uten problemer, ikke testet snapshot da Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Liker Vivaldi godt, men en litt irriterende bokmerkebehandling gjør at FF forsatt foretrekkes her. Med irriterende, så mener jeg at man ikke kan klikke på mb3 for åpne et bokmerke i en ny tab så lenge denne lenken ligger i en bokmerkemappe. Er det et vanlig bokmerke på bokmerkeraden, så går det greit, men flyttes denne lenken inn i en mappe som ligger på bokmerkeraden, så fungerer det ikke lenger. Så fort det er i orden, så bytter jeg til Vivaldi... Endret 17. november 2015 av BioNor Lenke til kommentar
kjeita Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Den virker grei, og jeg har testet den en stund, men det er enkelte ting jeg kunne ønsket var forbedret. i. En mulighet til å blokkere alle popups som kommer fra et gitt domene. F.eks alle popups som kommer fra *thepiratebay.org* ii. En måte å bla i historikken på. iii. Forbedret tekst. Den er veldig tåkete for meg. http://bildr.no/image/am5IUm11.jpeg iv. Mulighet til å endre mouse-gestures, slik at jeg kan sette de opp til å være lik FireGesture sine. v. Denne kunne nok kjørt kjappere under linux enn det den gjør nå. Lastetiden for å åpne 'Settings', eller ny fane er litt for lang. Endret 17. november 2015 av kjeita Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Bare jeg som er blind og ikke finner ut hvordan jeg importerer bookmarks fra Chrome til Vivaldi? Nvm, fant det 2 sekunder etter jeg postet.. Endret 17. november 2015 av Brattus Lenke til kommentar
cassve Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Etter november oppdateringa av Windows 10 så bruker jeg bare Edge! den har blitt mye raskere og mer stabil synes nå jeg... Nå kan jeg skrive i kommentarfelt uten å irritere meg over tregheter... Bruker IE noen få ganger til Silverlight... Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 får ikkje twitch eller nrk til å funke Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Støtter den adblock? Hvis ikke er den helt ubrukelig for min del. Ja, Chrome extensions. Ublock Origin har jeg installert Takk, men jeg prøver å holde meg unna alt fra Google så langt det er mulig. Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Støtter den adblock? Hvis ikke er den helt ubrukelig for min del. Ja, Chrome extensions. Ublock Origin har jeg installert Takk, men jeg prøver å holde meg unna alt fra Google så langt det er mulig. Heldigvis finnes de fleste extentionene også open-source nettsteder som Github slik at man slipper bruke google sitt bibliotek hvis man vet hva man leter etter =) https://github.com/gorhill/uBlock Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 (endret) Støtter den adblock? Hvis ikke er den helt ubrukelig for min del.Ja, Chrome extensions. Ublock Origin har jeg installert Takk, men jeg prøver å holde meg unna alt fra Google så langt det er mulig. Om du ikke kan bruke Ublock som er laget for Chrome, så tror jeg du rett og slett burde holde deg unna Vivaldi også da, den er jo tross alt basert på Chromium.. Endret 21. november 2015 av esoteric Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå