Gå til innhold

Nintendo WiiU Spill spørsmål

lasse_hansen87

Anbefalte innlegg

Hei sann.

Kjøpte idag en WiiU med mariokart 8 forhåndsinnstallert, det jeg egentlig lurer på er. Om jeg en gang skulle formatere og tilbakestille hele wii'en, eller slette MarioKart. Vil jeg da ikke kunne få lastet det ned igjen?? Eller er det bare å gå i nintendo butikken å laste det ned igjen? Jeg har jo ikke noe bevis på at jeg har kjøpt det? Ettersom det fulgte med maskinen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nintendo ID? Er det id til selve maskinen? Eller den id'en jeg oppretter når jeg lager ny bruker, altså Nintendo Network ID?

For både jeg og dama opprettet hver vår bruker med hver vår nintendo network id. Så hvem "eier" egentlig spillet da? Eller er det knyttet opp mot selve maskinen?

Endret av lasse_hansen87
Lenke til kommentar

Kjøpte du den ny eller brukt ? Kjøpte du den ny fikk du vel med en kode som gjorde at du lasta spillet ned fra Nintendo eshop, og da er det brukeren du var logget inn på når du aktiverte koden som eier spillet.

Kjøpte du den brukt så må du ha brukeren til tidligere eier for å kunne laste ned spillet igjen om du skulle formatere/tilbakestille konsollen, eller slette spillet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei. Jeg har en zelda versjon av nintendo wii u som jeg vil selge. Er det mulig å selge den med zelda som jeg lastet ned da jeg kjøpte den? Hva må jeg gjøre for å gi den nye kjøperen tilgang til mine belastede spill? :-)

Da må du gi han tilgang til din Nintendo Network ID, siden spillene blir knyttet opp mot din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...