Malmern Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Hei,prøver å innstallere twrp recovery på telefonen da jeg har tenkt til å innstallere CyanogenMod.Bruker denne guiden:https://wiki.cyanogenmod.org/w/Install_CM_for_i9300Får opp følgende feilmelding i Heimdall Suite:"Initialising Protocol: ERROR: Unexpected handshake response!"Bruker libusbk v3.0.4.0 som driver. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Hadde lignende problemer da jeg skulle gjøre det samme på min S4 for litt siden. Løsningen var å bruke Odin. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 17. november 2015 Forfatter Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Hadde lignende problemer da jeg skulle gjøre det samme på min S4 for litt siden. Løsningen var å bruke Odin. Prøvde Heimdall en gang til og nå fungerte det. Edit: Nå er CyanogenMod innstallert og det fungerer utmerket, telefonen min er nå vesentlig raskere og ikke fullt så varm. Endret 17. november 2015 av Malmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå