Gå til innhold

8-10" Android nettbrett til student 2-3000

Anbefalte innlegg

Skal handle nettbrett til søsteren min til jul da hun vil ha noe lettere/mer portabelt enn en laptop å skrive/surfe/se film på når hun reiser osv.

Ønsker seg Android,10",32GB lagring og/eller minnekort, lav vekt og bra batteritid. Trenger ikke 4g. Budsjett er i utgangspungtet 3k, men kan strekke meg lenger.

Har sett meg ut Lenovo Tab2 10", Lenovo Yoga tablet 2 og Sony Tablet Z3 Compact som greie alternativ. Er det noen andre åpenbare kandidater?

Ønsker også tips på tastatur(gjerne med stand/cover). Lav vekt er viktig.

Endret av OleJohnny15
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tanken var å handle på black friday ja ;) Kan fort ende opp med et brett i klassen over hvis tilbudet er godt nok.

Ser ikke noen fordel med yoga 3 kontra yoga 2 annet enn nyere android.

Yoga 3 er tyngre og har betydelig lavere oppløsning på skjermen. Er vel igrunn litt for tunge begge to.

Synd det er så mange kandidater som ekskluderer seg selv med å kun ha 16GB internlagring. Har det selv på mitt nettbrett (tablet z 4g) og får stadig opp varsler om at det er nesten fullt...

Lenke til kommentar

Har selv en Galaxy Tab S - og selv om det er fjorårets toppmodell, så er jeg stråålende fornøyd! Det kommer fra en kar som stort sett ikke har telefon/tab i mer enn ett år - dette er vell første unntaket av tabbene!

Personlig liker jeg ikke at Tab S2 har blitt snudd til vertikal - hjemknappen er på kortisden - men det er jo bare flise-spikkeri!

S - serier av Samsung sine tabber, er ekstremt tynne, lette, kjenner premium ut - og de er veldig gode i bruken!

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...