OleJohnny15 Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Skal handle nettbrett til søsteren min til jul da hun vil ha noe lettere/mer portabelt enn en laptop å skrive/surfe/se film på når hun reiser osv. Ønsker seg Android,10",32GB lagring og/eller minnekort, lav vekt og bra batteritid. Trenger ikke 4g. Budsjett er i utgangspungtet 3k, men kan strekke meg lenger. Har sett meg ut Lenovo Tab2 10", Lenovo Yoga tablet 2 og Sony Tablet Z3 Compact som greie alternativ. Er det noen andre åpenbare kandidater? Ønsker også tips på tastatur(gjerne med stand/cover). Lav vekt er viktig. Endret 27. november 2015 av OleJohnny15 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Har jo også Samsung Tab S2, er litt dyrere, men er nok et av de beste nettbrettene som er der ute Isteden for Tab2 hadde jeg nok gått for Tab3 http://www.prisjakt.no/product.php?p=3374698 Om du har mulighet ville jeg nok også ventet til Black friday som er på 9 dager Der kommer det garantert et eller annet godt nettbrett til en god pris! Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 18. november 2015 Forfatter Del Skrevet 18. november 2015 Tanken var å handle på black friday ja Kan fort ende opp med et brett i klassen over hvis tilbudet er godt nok. Ser ikke noen fordel med yoga 3 kontra yoga 2 annet enn nyere android. Yoga 3 er tyngre og har betydelig lavere oppløsning på skjermen. Er vel igrunn litt for tunge begge to. Synd det er så mange kandidater som ekskluderer seg selv med å kun ha 16GB internlagring. Har det selv på mitt nettbrett (tablet z 4g) og får stadig opp varsler om at det er nesten fullt... Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Har selv en Galaxy Tab S - og selv om det er fjorårets toppmodell, så er jeg stråålende fornøyd! Det kommer fra en kar som stort sett ikke har telefon/tab i mer enn ett år - dette er vell første unntaket av tabbene! Personlig liker jeg ikke at Tab S2 har blitt snudd til vertikal - hjemknappen er på kortisden - men det er jo bare flise-spikkeri! S - serier av Samsung sine tabber, er ekstremt tynne, lette, kjenner premium ut - og de er veldig gode i bruken! Lykke til! Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 8.4" av Tab s har allerede knappen på kortsiden, og jeg synes det er mye bedre enn å ha den på langsiden Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 (endret) W Endret 27. november 2015 av OleJohnny15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå